Tandje ver afgebroken

Discussie in 'Ziekten' op www.caviaforum.nl gestart door sabinebonnet, 9 jul 2012.

1. sabinebonnet

sabinebonnet Beginnend

Lid:
    20 sep 2011
    Pluimen:
    4
    Hoi,

Gisteren heb ik ontdekt dat bij mijn lieve Hagrid 1 ondertandje is afgebroken... Dit kan niet langer dan een dag geleden gebeurt zijn gezien ik hem altijd erg goed in de gaten hou met of hij genoeg eet.
    Hij eet wel een beetje, maar de brokjes gaan wat lastig. Ben meteen begonnen met dwangvoederen om er in ieder geval voor te zorgen dat hij niet afvalt.
    Ik lees overal dat het tandje snel weer aan zal groeien, maar nu maak ik mij toch erge zorgen omdat hij echt ver is afgebroken.
    Hij is net iets boven het tandvlees afgebroken. Hij is ook heel recht afgebroken...
    Zal de tand dan ook aangroeien? Want las ook ergens dat het wel eens voorkomt dat een tand niet terug groeit. En hoelang zal het voor zo'n stuk duren?
    Het ondertandje daarnaast is redelijk lang, kan ik die afvijlen?

Hoop dat er anderen zijn met ervaring van een tand die zo ver en recht is afgebroken, en advies hebben.
    Bedankt!

Groetjes,

Sabine

2. Log in of registreer je om de geplaatste 18 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Tandje afgebroken
  1. Mirke
    Reacties:
    5
    Bekeken:
    324
  2. Jill85
    Reacties:
    30
    Bekeken:
    443