T.e.a.b. Ruime caviaflat 3 verdiepingen (ophalen in Nijmegen)

Discussie in 'Hokken, kooien & toebehoren aangeboden' op www.caviaforum.nl gestart door marianne186, 8 okt 2017.

1. marianne186

marianne186 Zeer ervaren

Lid:
    13 feb 2014
    Aantal Cavia's:
    3
    Te koop: caviameubel van 3 verdiepingen, waarvan 2 'woonlagen' met trap ertussen, en bergruimte op de onderste verdieping. Genoeg ruimte voor 4 cavia's.

Binnenmaten: 125 breed x 60 diep x 107 hoog
    Buitenmaten: 128 breed x 62 diep x 107 hoog

We hebben de flat laten maken. Een paar jaar geleden hebben we er zelf (Ikea-)verlichting in gezet. Onze cavia's hebben er met veel plezier 6 jaar in gewoond, maar ze krijgen nu een groter verblijf in onze nieuwe woning!
    Ik zou zo fijn vinden als ik er nog iemand blij mee kan maken!

Wat krijg je:
    - de flat
    - 2 stuks uitneembaar plexiglas
    - 4 flesbeugels
    - 8 haakjes voor hooiruif/-bal
    - 2 ongebruikte trappen
    - afdekplaat voor het trapgat (zie foto)
    - de voorbeeldinrichting op de laatste foto's en de cavia, krijg je er níet bij ;)

Hij is zo prima te gebruiken, maar met een paar optionele aanpassingen is hij weer zo goed als nieuw:
    - opnieuw kitten
    - kastdeurtjes afstellen
    - een extra wieltje of stutje onder de kast om doorhangen van de onderste plank te corrigeren
    - eventueel andere verlichting
    - op de bovenkant van de flat hadden wij witte stroken geplaatst, die zijn helaas wat minder geworden (zie foto), maar ook dat is in no time vervangen of verwijderd

Geen grote ingrepen dus!

T.e.a.b. af te halen in Nijmegen.

Ik heb nog meer foto's.
    Bij interesse of vragen, stuur even een pb :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Log in of registreer je om de geplaatste 7 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media