• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Super lief en zachtaardig CH teddy beertje!! (Gereserveerd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze lieverd is opzoek naar een nieuwe thuis, bij voorkeur liefst een knuffelhuis
Ik vang hem ook voor een vriendin

Dit is "Teddy" Hij is geboren op 18 februari
Hij is sepia creme wit?? (nuja gewoon prachtig)
Hij komt uit choco wit x lilac safraan wit.

Hij is heeel erg lief, knuffelig en onderdanig, Hij heeft al bij al mijn fokberen gezeten zonder problemen.. ech zo'n lieverd is hij!

Ik vraag alleen een goed huisje voor hem.
Indien toch gewenst voor de fok is zijn stamboom beschikbaar

Hij zoekt vrij dringend omdat hij niet meer terug kan naar waar hij vandaan komt... hij kan eventueel samen met een lilac tan beertje verhuizen!

wie bied hem een fijn plekje??

(er kan zeker vervoer geregeld worden)

Rooska

VIP
Lid
14 nov 2007
Reacties
2.210
Website
caviastalroosje.weebly.com
Aantal Cavia's
9
zijn mogelijk vriendje is gereserveerd dus hij kan enkel zonder vriendje verhuizen

maar dat is zeker geen probleem, hij heeft nu bij 4 verschillende fokberen gezeten die meteen van de zeugen kwamen...
en dat gaat perfect (1 beer is zelfs een vechter en die had geen enkel probleem met hem!)

Rooska

VIP
Lid
14 nov 2007
Reacties
2.210
Website
Aantal Cavia's
9
is er echt niemand voor hem?? ik zie hem het liefst van hier uit verhuizen.. hij is echt zooo lief!
Hij heeft nu al bij al mijn beren gezeten zonder kenkel probleem..
hij groeit ook als kool vandaag 620.. (200gram op nog geen 4 weken)

Strid8

Beginnend
Lid
18 mrt 2011
Reacties
36
Hij is wel leuk hoor.. maar aangezien ik al 9 meiden heb en 1 castraat en niet wil fokken ... helaas.

Rooska

VIP
Lid
14 nov 2007
Reacties
2.210
Website
Aantal Cavia's
9
Hij zoekt vrij dringend omdat hij niet meer terug kan naar waar hij vandaag komt... hij kan eventueel samen met een lilac tan beertje verhuizen!

Rooska

VIP
Lid
14 nov 2007
Reacties
2.210
Website
Aantal Cavia's
9
hij word gelukkig langzaam handtam, ik kan hem nu aaien in het hok zonder dat hij in zijn huisje wil rennen!
ach tis zo'n lieverd!
maar als je je vroege jeugd alleen moet starten mis je wel heel wat hoor.. arme stakker..

wie oh wie?? hij mag eventueel zelfs gratis verhuizen van mij.. samen met een lilac tan beertje zou een super combi zijn

Kristel S

Liefhebber
Lid
15 jun 2012
Reacties
230
Aantal Cavia's
2
Een nieuwe foto helpt misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Zeeuwtje Gezocht super lief zeugje! Knuffelcavia's gevraagd 11
Anita VERKOCHT Super lief knuffel duo borsteltjes Fokberen aangeboden 1
Anita VERKOCHT Super lief borsteltje in rood california zwart Knuffelcavia's aangeboden 2
missiejplas Super lief in een bakje Foto en Filmpjes 10
Anita VERKOCHT Super mooi en lief gladhaar engels gekruind slate bont zeug Knuffelcavia's aangeboden 9
Super lief skinny zeugje (ecc) Knuffelcavia's aangeboden 6
caviastalkraaloogje Lilac-Saffraan-Wit Lunkarya Beer te koop! Super Lief Fokberen aangeboden 0
Super lief 3 kleur coronet beertje Fokberen aangeboden 1
steffen super lief choco,buff,wit SD beer. Knuffelcavia's aangeboden 9
Rooska Super lief lilac tan CH teddy zeugje (satijn) Knuffelcavia's aangeboden 4
Caviastal Phileine Super lief driekleur tessel zeugje Knuffelcavia's aangeboden 1
Erg lief super mooi driekleur Lunkarya beertje te koop ! Fokberen aangeboden 4
Snowdonia Nieuwe knuffelbeer, een super lief, maar stokoud en triest geval (update: gestorven!) Algemeen 33
JesseThePug Super Mooie En Vriendelijke Beer Zoekt Nieuw Huis Knuffelcavia's aangeboden 3
Moniquehooijen Hope farms super trio junior veel drinken Algemeen 9
Iris de Jeger Ollie mijn super beer. Regenboogbrug 35
CocosenBaileys Super leuk idee voor een caviahuisje! Huisvesting 18
Daann Welkom, Lol super Voorstellen 0
Cavia Villa C'est la Vie VERKOCHT Super mooie landelijke villa te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
Renske VERKOCHT Super mooi caviahok, caviakast, caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Gaby Super leuke beren koppel Knuffelcavia's aangeboden 1
_Karin Het gaat gelukkig Super met de drie dames. Foto en Filmpjes 5
Joke Robijns VERKOCHT 2 Super lieve leuke skinny beren Knuffelcavia's aangeboden 1
Anita VERKOCHT Goed pensioen plekje voor super knuffelige dame.. Knuffelcavia's aangeboden 0
Dory Bamboe is super! Huisvesting 18
Sweetie 3 super lieve en tamme caafjes zoeken een gouden huis Knuffelcavia's aangeboden 0
Wilma1986 Super knappe Faye! Foto en Filmpjes 11
DRDPets Chipsi Super! DRD Pets Online Knaagdierwinkel 1
Marjolein1989 2 Super leuke/lieve beertjes te koop!!! Knuffelcavia's aangeboden 2
LindaG Super trots op mijn beren flat :-) Show je huisvesting 9
Marjolein1989 Super mooi CH Teddy Zeug Rood Wit Fokzeugen aangeboden 1
Naomi Versteeg 2 super knuffel glad haar beertjes aan geboden Knuffelcavia's aangeboden 0
Naomi Versteeg Borstel x gladhaar super lieve zeug aangeboden Fokzeugen aangeboden 5
marionbathoorn Super blij met Dino's gewicht Foto en Filmpjes 5
Anita Super gezellige dag gehad in Tiel Ncc Caviadag Shows 10
Nadia Lunkarya zeug - Lizzy (voor super pensioen knuffel huisje) Knuffelcavia's aangeboden 6
Denisez VERKOCHT Gezocht; Super huisje voor prachtig meisje Knuffelcavia's aangeboden 35
tony VERKOCHT Super veel boeken te koop Rommelmarkt 1
sharonnie89 VERKOCHT 2 super lieve mooie 3 kleur gladhaar beertjes aangeboden geboren 23-03-14 Fokberen aangeboden 2
Naomi Versteeg VERKOCHT Super leuke coronet beertjes aangeboden Fokberen aangeboden 1
Hemmingway VERKOCHT Sem: super leuk borstel beertje (driekleur) Opvangcavia's aangeboden 13
Anita VERKOCHT Super mooie en zeer lieve gladhaar engels gekruind Slate bont zeug Fokzeugen aangeboden 2
CS Bloem Hondenbrok Prins Procare Super Rommelmarkt 0
Edison VERKOCHT Super lieve Slate Tan knul, die meteen mag verhuizen! Fokberen aangeboden 2
Plukje222 VERKOCHT Prachtige super tamme muizen Overige Dieren 19
Filmpje Nelson; een nieuwe houding, super schattig! Foto en Filmpjes 26
Eva80 Mijn man heeft weer een super hok gemaakt! Show je huisvesting 32
4 supere leuke cavia's aangeboden Knuffelcavia's aangeboden 0
Weer een super schattig nestje geboren Geboren 36
Mariekexxx Super blij met de 4 us teddy choco's, het laatste nestje van me overleden beer Geboren 16

Vergelijkbare onderwerpen