Stom stom stom

Discussie in 'Gedrag en Verzorging' op www.caviaforum.nl gestart door cheyenne, 17 jul 2012.

1. cheyenne

cheyenne Gevorderd

Lid:
    30 apr 2011
    Pluimen:
    137
    Ik ben zo stom...en dom....geweest, zweet staat op mijn hoofd, paniek is toegeslagen, maar ik weet kan er niets meer aan veranderen..kan wel janken!!!!
    Ik heb zes weken geleden nestje gekregen.. beertje netjes twee weken geleden apart gezet (zijn verkocht)
    de overgebleven zeugljes leuk bij drie andere zeugjes van vier weken gezet....
    Kom ik net naar beneden, hoor ik een hoop herrie en geroll in het hok, is er een de ander aan het dekken!!!
    Ik gauw kijken SHIT!!! het is een beer,,,zo stom de eerste weken iedere week gecontroleerd, maar bij haar/hem
    geen twijfel gehad!!! vriendin heeft ook nog gekeken...ze /hij bleeft wel heel klein, weeg nu ook maar 350gr!
    Ik zit er heel de dag bij (zitten in de kamer) vandaag voor het eerst gerol gehoord en dekgedrag gezien..
    Natuurlijk gelijk weggehaald...nu maar duimen dat de kleintjes nog niet gedekt zijn...
    Hoe groot schatten jullie de kans in ?
    Kan mezelf wel voor mijn kop slaan...maar er is niets meer aan te doen, die arme kleintjes...ik hoop zo dat ze neit zwanger zijn...de zeugjes zijn op een na geen familie!

2. Log in of registreer je om de geplaatste 13 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media