• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Slaapzacht Lieve Fenja...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rooska

VIP
Lid
14 nov 2007
Reacties
2.209
Website
caviastalroosje.weebly.com
Aantal Cavia's
9
Nooit gedacht dat ik dit topic al zo snel zou moeten maken.. Mijn trots is weg?!

Toen je gisteren geopereerd werd, had ik er geen goed gevoel bij.. toch hoopte ik je nog terug te zien.. maar jammer genoeg bleek de diagnose zo slecht dat we er voor kozen hebben je niet meer te laten ontwaken.. Het was verdorie een harde beslissing! Het is NOG moeilijker dan een diertje te laten inslapen..
Ik hoop echt dat ik de juiste keuzen gemaakt hebt.. het voelt zo dubbel.. gisteren was je nog vrolijk aan het eten.. en nu..

Slaapzacht lieve Fenja.. mijn lieveling en GROTE trots! Jij trok steeds ieders aandacht.. je was perfect als CH.. mocht ik je ingeschreven hebben voor een show was je zeker eerste geworden.. jammer genoeg is dit er nooit van gekomen, want vlak voor iedere show had je altijd wat.. een kale plek, wondje, was je in de rui, enz haha Je wilde duidelijk niet .

Je was ook nog eens onwaarschijnlijk lief en knuffelig.. mijn Moppie..

Ik was euforisch toen ik je mocht reserveren... dat weet ik nog goed! en toen ik je kwam ophalen wist ik gewoon dat je bij mij hoorde..

je leven was hier veel te kort.. maar vergeet nooit dat ik ontzettend van je houd en dat ik jou nooit, maar echt nooit zal vergeten!!!
Ik mis je echt al verschrikkelijk! Slaapzacht meisje.. Ooit zie ik je terug!

op deze foto vond ik zooo prachtig! je aparte tekening was hier goed te zien

En deze foto gaf me altijd al een gelukkig en warm gevoel.. maar nu voel ik alleen nog maar pijn

Status
Niet open voor verdere reacties.