• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

sheltie saffraan -saffraan/wit of creme-creme/wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

chayennestables

Gevorderd
Lid
12 mei 2011
Reacties
21
Website
www.chayennestables.tk
ik ben op zoek naar een mooie sheltie dame voor de fok,evt ook shows.
liefst zoek ik een mooie dame in de saffraan kleur,maar heb ook een creme beertje dus dit mag ook.
ze krijgt een goed tehuis .mooie korte snoet mooie ogen en oren.
goede doorlopende kleur

whiepje

Ervaren
Lid
18 mei 2012
Reacties
906
Aantal Cavia's
25
DSC01140 - kopie.jpg10012012625.jpg

deze krijgen binnenkort een nest.
de sheltie is de moeder

DSC01140 - kopie.jpg 10012012625.jpg

Lid
31 jul 2006
Reacties
4.935
Website
members.home.nl
Aantal Cavia's
38
Is de vader een gladhaar?
Dan krijg je mixjes en geen echte shelties, en volgens mij is de topic starter op zoek naar rasdieren.

whiepje

Ervaren
Lid
18 mei 2012
Reacties
906
Aantal Cavia's
25
dat kan!

dan is dit inderdaad geen goede keus, sorry!:D

whiepje

Ervaren
Lid
18 mei 2012
Reacties
906
Aantal Cavia's
25
en dat is zeker!
voor de show inderdaad geen goede keuze! haha:D

caviaranka

Gevorderd
Lid
16 jan 2010
Reacties
74
Website
www.caviastaldebinkies.nl
Aantal Cavia's
20
Ik weet niet of je nog op zoek bent maar ik heb dit mooie meisje te koop, lilac-wit(-paar haartjes saffraan op kont). Ze is nu 2 weken, ik maak morgen nieuwe foto's, mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel.

Beline.JPGBeline..JPG

Beline.JPG Beline..JPG

Caviastal Lothlórien

Gast
ik ben op zoek naar een mooie sheltie dame voor de fok,evt ook shows.
liefst zoek ik een mooie dame in de saffraan kleur,maar heb ook een creme beertje dus dit mag ook.
ze krijgt een goed tehuis .mooie korte snoet mooie ogen en oren.
goede doorlopende kleur

Zoek je satijnvrij? Hopelijk wel, maar dan wordt het lastig in die kleuren. De enige die ik je dan kan aanraden is CS Tofdob, daar is vandaag een nestje geboren, dat zijn alleen wel tessels en merino's. Maar volgens mij wel mogelijk sheltiedragend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Caviastal_Absalom VERKOCHT Twee leuke zeugjes te koop, peruvian en sheltie Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Zeugjes en beertjes te koop, verschillende rassen en kleurslagen Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's; sheltie/coronet Fokkoppels aangeboden 0
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop; sheltie Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Verschillende langharige cavia's te koop; peruvian, coronet en sheltie. Knuffelcavia's aangeboden 4
Caviastal_Absalom VERKOCHT Leuke langharige cavia's te koop (sheltie, peruvian, coronet en tessel; ook california) Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langhaar california! Rassen en Kleurslagen 6
Marleen Mulder Gezocht: sheltie lilac / wit / saffraan of QF beertje Fokberen gevraagd 1
Caviastal_Absalom Een vierling voor Libby Geboren 7
Caviastal_Absalom VERKOCHT Leuke jonge sheltie en peruvian cavia's Fokberen aangeboden 0
Caviastal_Absalom Lilac saffraan witte peruvian en/of sheltie Fokberen gevraagd 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Sheltie, coronet en merino Fokberen aangeboden 0
Caviastal_Absalom VERKOCHT Lilac saffraan witte sheltie cavia Knuffelcavia's aangeboden 3
Caviastal_Absalom Drie lilac saffraan witte sheltie cavia's Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Lilac (saffraan wit) sheltie/coronet zeug(en) Fokzeugen gevraagd 0
Laptopmuis Sheltie Lilac-Saffraan-wit Fokberen aangeboden 2
Fluffie 2 Sheltie beren Lilac (saffraan) wit, kan in heel nederland gebracht worden Fokberen aangeboden 0
decaafjes VERKOCHT sheltie lilac safraan wit zeugje Fokzeugen aangeboden 1
caviastal hilton lilac-saffraan argente sheltie beertje Fokberen aangeboden 3
caviastal hilton Lilac-saffraan-wit sheltie zeugje Knuffelcavia's aangeboden 4
Jamie- Lilac-Saffraan-Wit Sheltie Beer Fokberen aangeboden 0
lilac-saffraan-wit sheltie zeugje Fokzeugen aangeboden 2
Caviastal Jaden Djawa : Lilac Saffraan Argente Sheltie Beer Foto en Filmpjes 11
Roosje1993 Gezocht!!! Sheltie beertje creme buff rood Fokberen gevraagd 0
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden; Sheltie, coronet en peruvian cavia's Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden; sheltie, coronet en peruvian cavia's Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden; Sheltie, coronet en peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 2
Caviastal_Absalom Sheltie, coronet en peruvian zeugjes Fokzeugen aangeboden 0
Caviastal_Absalom Sheltie/coronet koppel Fokkoppels aangeboden 0
Caviastal_Absalom Sheltie, coronet, peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 0
Cs chinlon 3 sheltie broertjes te koop Fokberen aangeboden 5
Caviastal_Absalom Sheltie/coronet koppeltje te koop aangeboden Fokkoppels aangeboden 1
Caviastal_Absalom Sheltie, coronet en peruvian cavia's zoeken een nieuw thuis! Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Sheltie, merino, peruvian en coronet diertjes zoeken een fijn thuis! Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Sheltie, coronet, merino en peruvian cavia's zoeken een nieuw thuis! Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Peruvian en sheltie cavia's te koop (langharig) Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Peruvian en sheltie cavia's (langharig) Knuffelcavia's aangeboden 1
Cs chinlon VERKOCHT 3 sheltie beertjes te koop Fokberen aangeboden 14
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop aangeboden, peruvian en sheltie cavia's Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden, leuke peruvian en sheltie cavia's Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop aangeboden; sheltie, coronet, peruvian Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop aangeboden; sheltie en coronet Fokzeugen aangeboden 0
Caviastal_Absalom Langharige cavia's in peruvian, sheltie en coronet. Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's (m/v) te koop aangeboden (sheltie, coronet, peruvian) Knuffelcavia's aangeboden 1
Cs chinlon jong sheltie choco sable beertje aangeboden Fokberen aangeboden 1
Cs chinlon VERKOCHT Mooie Himalaya sheltie beer Fokberen aangeboden 1
Nathalia28 Eerste cavia Brownie Voorstellen 21
Caviastal_Absalom Langharige cavia's in peruvian, sheltie en coronet en tessel te koop (ook california) Fokzeugen aangeboden 3
Caviastal_Absalom VERKOCHT Langharige cavia's in peruvian en sheltie te koop Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop peruvian/merino Knuffelcavia's aangeboden 5

Vergelijkbare onderwerpen