• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Schootlap

Status
Niet open voor verdere reacties.

Olla-

Beginnend
Lid
3 apr 2018
Reacties
21
Aantal Cavia's
2
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een schootlap of iets wat plasjes tegenhoudt. Heeft iemand nog iets die ik mag overnemen?:D
Graag aanbieden met foto en prijs.

Groetjes,
José

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.240
Aantal Cavia's
00
Het beste kan je kijken bij Slaaplekkerzacht.nl, Inspired by Snow (facebook), Lovely Dreams for caafjes (Facebook). Ilse van der Woude is ook een goede maar voor onbekende tijd gestopt. Carla Blij Huisdier maakt ze ook **EIGEN GEMAAKTE STOFFEN PRODUCTEN** . Zij kunnen hem geheel naar jou wens maken. En anders kan je altijd gaan voor de budgetversie: een handdoek op plastic zak.

Olla-

Beginnend
Lid
3 apr 2018
Reacties
21
Aantal Cavia's
2
Het beste kan je kijken bij Slaaplekkerzacht.nl, Inspired by Snow (facebook), Lovely Dreams for caafjes (Facebook). Ilse van der Woude is ook een goede maar voor onbekende tijd gestopt. Carla Blij Huisdier maakt ze ook **EIGEN GEMAAKTE STOFFEN PRODUCTEN** . Zij kunnen hem geheel naar jou wens maken. En anders kan je altijd gaan voor de budgetversie: een handdoek op plastic zak.

Bedankt! Ik had slaaplekkerzacht al gevonden. Maar vind de site nogal een gedoe.

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.240
Aantal Cavia's
00
Hoe zo, je kiest toch wat je wil? Je hebt op Facebook ook nog Tiamo's happy creaties groep die ze naar jouw wens kan maken.

mamavan2

Beginnend
Lid
22 apr 2019
Reacties
17
ik heb een dikke badhanddoek werkt ook goed hoor voorlopig toch

Olla-

Beginnend
Lid
3 apr 2018
Reacties
21
Aantal Cavia's
2
Ik heb er eentje bij Inspired by Snowy besteld. 😬

Handdoeken lekker hier altijd door. Peuterzoon van 2 jaar wil ook steeds vaker knuffelen met de caafjes, maar houdt niet zo van de nageltjes. Dus zo'n schootlap lijkt me ideaal

PDSKS

VIP
Lid
15 jan 2016
Reacties
2.715
Aantal Cavia's
4

Handdoeken lekker hier altijd door. Peuterzoon van 2 jaar wil ook steeds vaker knuffelen met de caafjes, maar houdt niet zo van de nageltjes. Dus zo'n schootlap lijkt me ideaal
@Kim Cavia (inspired by Snow) maakt echt hele mooie spullen voor caafjes... daar krijg je geen spijt van... een goede keuze 👍

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.240
Aantal Cavia's
00
Alleen zij heeft alles op een laag pitje gezet dus moet bij de voorraad iets zitten wat je leuk vindt, of geluk hebben dat zij iets persoonlijks voor jou wil maken.

Olla-

Beginnend
Lid
3 apr 2018
Reacties
21
Aantal Cavia's
2
Alleen zij heeft alles op een laag pitje gezet dus moet bij de voorraad iets zitten wat je leuk vindt, of geluk hebben dat zij iets persoonlijks voor jou wil maken.

Klopt, het duurt ongeveer 2 weken voordat ze aan mijn schootlap gaat werken. Is niet erg, het heeft geen haast.

PDSKS

VIP
Lid
15 jan 2016
Reacties
2.715
Aantal Cavia's
4
Het is het wachten waard ;)

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.240
Aantal Cavia's
00
Weet dat je het nog wel 3x moet wassen voor het helemaal goed zijn werk doet. Het werkt gelijk, maar optimaal na 3x wassen.

Susanne79

Ervaren
Lid
3 sep 2018
Reacties
624
Klopt. Evt ook met scheut azijn wassen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

PDSKS

VIP
Lid
15 jan 2016
Reacties
2.715
Aantal Cavia's
4
Ik doe azijn met bv lavendelgeur. Net iets minder zuur ruikend.

Lijkt me niks mis mee... ik vind alleen azijn ook wel heftig.... ik denk dat ik de lap 3x zou spoelen met een scheut azijn en dan op een kort programma gewoon wassen... volgens mij is azijn er ook voor om de stof goed vocht op te laten nemen... niet alleen om geur te neutraliseren

Vonnie84

Beginnend
Lid
10 aug 2018
Reacties
5
Aantal Cavia's
2

Ik heb voor mijn kinderen een waterdicht schort laten maken. Dat vond ik handiger dan een lap. Zeker geen spijt van! Jolanda Telman heeft hem gemaakt.

Eerste foto heeft Jolanda hem om. 2e foto heeft mijn dochter hem in gebruik.

FB_IMG_15570840177778370-1.jpg

FB_IMG_15570843138333743.jpg

Olla-

Beginnend
Lid
3 apr 2018
Reacties
21
Aantal Cavia's
2
Ik heb voor mijn kinderen een waterdicht schort laten maken. Dat vond ik handiger dan een lap. Zeker geen spijt van! Jolanda Telman heeft hem gemaakt.

Wauw, dat is slim bedacht! Ideaal. Dat idee onthoud ik even.

Susanne79

Ervaren
Lid
3 sep 2018
Reacties
624
Schort lijkt me ideaal.. alleen dan wel met mouwen.. hier liggen ze nl graag op je arm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen