• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Scheerwolde (Overijssel, vlak bij Steenwijk) naar België

Status
Niet open voor verdere reacties.

Delphine

Beginnend
Lid
30 dec 2011
Reacties
4
Ik zoek dus iemand die richting België komt. Ik was net aan het twijfelen om zelf te rijden maar zit in sinds gisteren het gips dus dat is helemaal geen optie meer. Ik wil zeker een vergoeding geven!
Ik heb ook DIEZA voor dierentransport gemaild maar nog geen reactie gehad, dus als iemand nog een goede optie kan aanraden is dit ook zeker welkom!.

Delphine

Beginnend
Lid
30 dec 2011
Reacties
4
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Marjolein1989 GELUKT! Scheerwolde richting Eindhoven Vervoer aangeboden / gevraagd 8
Caafjes & Nijntjes VERKOCHT Wit donkeroog gladhaar beertje (overijssel) Fokberen aangeboden 1
Caafjes & Nijntjes VERKOCHT Wit donker oog gladhaar (overijssel Fokberen aangeboden 1
Even voorstellen en momenteel nog geen cavia's Overijssel Voorstellen 7
Monique81 GEVRAAGD Van Overijssel naar Tilburg Vervoer aangeboden / gevraagd 1
DesiRave Vervoer gezocht van St. Jansklooster (Overijssel ) tot aan ECC Dordrecht Vervoer aangeboden / gevraagd 4
indy's caviastalletje ijsselmuiden(provincie overijssel) naar belgie Vervoer aangeboden / gevraagd 3
MelinaW Twee leuke gladharige beertjes gezocht omg. Gelderland/Overijssel. Fokberen gevraagd 14
NienkeMarijn ecc show dordecht naar in de buurt van deventer/overijssel Vervoer aangeboden / gevraagd 7
Van Overijssel Deventer naar Beerse Vervoer aangeboden / gevraagd 1
Vroomshoop (overijssel) naar Noord Holland of Friesland kop afsluitdijk Vervoer aangeboden / gevraagd 1
Den Oever - Overijssel Vervoer aangeboden / gevraagd 2
caviastal punky van bedum (Groningen) naar Hardenberg (overijssel) Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Van Overijssel (Deventer) naar Beerse.......gevonden Vervoer aangeboden / gevraagd 4
vervoer gezocht vanuit Rijsse/overijssel naar Boven-Hardinxveld. Vervoer aangeboden / gevraagd 15
van Strijen (zuid holland) naar Rijssen(overijssel) Vervoer aangeboden / gevraagd 2
Mabemako Van Hardenberg (Overijssel) richting Utrecht Vervoer aangeboden / gevraagd 3
Gez. vervoer v 2x zeugje van Kaltmhout naar Dordrecht Of omg. Overijssel/Drenthe Vervoer aangeboden / gevraagd 0
chalet de cobaye Wie kan mij helpen om 2 caafjes na zeddam te krijgen vanuit overijssel Algemeen 8
gezocht in de buurt van (overijssel) Algemeen 10
Naomi Versteeg Fokker gezocht in of vlak bij Stadskanaal Fokken 16
mooi choco schimmel met witte vlak zeugje Fokzeugen aangeboden 2
Vlak voor de finish alsnog gestrand.. Vaarwel Orthanc-Lorcan Regenboogbrug 37
caviastal guineadream vlak na spotlight vanochend ook yasmine bevallen Geboren 12
caviastalmiran Duitse peruvian fokkers gezocht vlak over de grens Algemeen 6

Vergelijkbare onderwerpen