Rust zacht mijn lieve Benito!

Discussie in 'Regenboogbrug' op www.caviaforum.nl gestart door tasso, 15 jul 2012.

1. tasso

tasso VIP

Lid:
    14 feb 2010
    Pluimen:
    850
    Website:
    Aantal Cavia's:
    4
    Toen Benito geboren werd bij CS Roosje was ik opslag verliefd!! wat een schatje! Toen Bram een vriendje nodig had en Benito nog beschikbaar was kon ik hem reserveren en ophalen ohh wat was ik blij en ook Bram vond het geweldig weer een vriendje te hebben! Benito was altijd een klein tenger caafje maar ohhh wat was je lief en oh zo vrolijk! wat heb ik van je genoten en van dat ondeugende koppie hihi.

De laatste tijd at Benito heel slecht en ben ik naar de DA gegaan daar kwamen we tot de conclusie dat Benito's gebit heel slecht was en dat zijn tong geen genoeg ruimte had ook zat zijn mondje onder de zweertjes :( gelijk dezelfde dag ging Benito onder narcose en werden zijn tandjes bijgeslepen. Ook kreeg ik anti-biotica mee voor de zweertjes maar de DA zei dat die zweertjes er slecht uitzagen en geen goed nieuws was, maar dat hij hoopte dat de anti-biotica zou helpen! Benito was vrij snel weer bijgekomen en sprong en popcornde als vanouds alsof hij opgelucht was zo van jeeeej het voelt weer goed in mijn mondje! Thuis pakte hij ook gelijk zijn komkommertje aan en begon hij er vrolijk zoals Benito was ermee rond te paraderen en op te knibbelen. Gelijk de anti-biotica gegeven en de critical care ( hij mocht van de DA nog geen brokjes tot na het weekend ) de anti-biotica ging er prima in en ook de critical care peuzelde hij lekker op! Ohhh wat was ik blij dat Benito weer op mijn Benito leek en weer helemaal opleefde.

Echter de volgende ochtend toen ik bij hem ging kijken bewoog hij nog wel maar viel hij op zijn zij, toen wist ik genoeg Benito kon niet meer en gaf zijn lichaam het op en stierf mijn ventje in mijn armen!

Lieve Benito wat was je een vechtertje en je heb gevochten voor wat je waard was! Heb het goed in de cavia hemel en laat daar maar zien hoe vrolijk en lief ventje je bent! Je zal altijd een heel speciaal plekje in mijn hart hebben!

Rust zacht mijn lieve Benito!

( Benito links, Bram rechts )

2. Log in of registreer je om de geplaatste 32 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Rust zacht lieve
  1. Ilsevdwoude
    Reacties:
    15
    Bekeken:
    169
  2. CindyC
    Reacties:
    9
    Bekeken:
    112