• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Rocky, zwart magpie borstel beertje (kan ook als vroegcastraat)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rocky is geboren op 22 maart 2012 en moet dus nog even bij zijn moeder blijven. Hij heeft alle kruinen, hoewel de plaatsing niet perfect is, vandaar dat ik hem liever als knuffel zie verhuizen en als dusdanig aanbied. Zeer weinig 'brindle' op zijn lijf.

Hij kan eventueel verhuizen met een van zijn broertjes (Zorro of Silvester). Ik vraag voor hem 15 euro, maar een goed huis is het allerbelangrijkste. Mocht hij met een van zijn broertjes verhuizen, dan mogen ze samen weg voor 22.50.

Kan eventueel ook in Wijchen bij CS. Lothlórien worden opgehaald, voor wie dit handiger is.

Note: Hij kan ook als vroegcastraat verhuizen, en dan vraag ik 35 euro voor hem. Nogmaals een goed huis is voor mij 1000x belangrijk dan wat ik voor hem krijg, en kun jij hem dat gouden kooitje bieden met leuk vriendje of harem dan komen we er zeker samen wel uit.

Tot en met do 12 april kun je hem met ballen reserveren, daarna is hij ze kwijt.

Polle

Gast
Rocky is heel stoer, en weegt inmiddels al ruim 150gram. Wie oh wie valt ook voor deze lieverd?

Polle

Gast
Up voor deze leuke jongeman!

Polle

Gast
Note: Hij kan ook als vroegcastraat verhuizen, en dan vraag ik 35 euro voor hem. Nogmaals een goed huis is voor mij 1000x belangrijk dan wat ik voor hem krijg, en kun jij hem dat gouden kooitje bieden met leuk vriendje of harem dan komen we er zeker samen wel uit.

Tot en met do 12 april kun je hem met ballen reserveren, daarna is hij ze kwijt.

piggy

VIP
Lid
30 jan 2008
Reacties
1.955
Schopje voor dit schatje !

Polle

Gast

Ikke ben superstoer en eigenwijs. Echte borstel dus, oh en ikke ben nu 14 dagen oud.

Polle

Gast
*zacht schopje*

Rocky is een rustige, maar dominante jonge beer die nu op leeftijd van 2 weken en 3 dagen al probeerd om zijn moeder, Sneeuwwitje en Hazel te 'managen' door duidelijk te maken dat hij de baas is in het hok. Hij doet echt alleen maar stoerdoenerij, maar ik verwacht zeker dat hij een grotere groep zeugen of dominante zeugen aan zal kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Nicavanwaas Heeft Rocky pijn? Ziekten 8
Lief louistje , rocky en ik zullen je missen :( :( :( Regenboogbrug 22
Rocky is geholpen aan haakjes aan haar kiezen, en nog is ze heel ziekjes :(. Ziekten 47
Ook Rocky is naar zijn oma toegegaan Regenboogbrug 30
Skippy gebeten door Rocky? :( Gedrag en Verzorging 3
Rocky is ziek Ziekten 30
Els Hoe is het met Rocky Ziekten 14
Foto's van Rocky Ziekten 41
Arme Rocky Ziekten 77
caafjes vd zonnehoeve 2 borstel zeugjes Knuffelcavia's aangeboden 0
Pepi1978 Slateblue x Zwart schimmel mag dat? Genetica en erfelijkheidsleer 5
Furry Friends Forever Moeder en dochter cali US Teddy's Foto en Filmpjes 2
Nonoken Slate blue CH teddy beertje Fokberen gevraagd 2
Furry Friends Forever Zwart otter creme US Teddy Fokberen aangeboden 0
Furry Friends Forever Zwart tan iets wit (mogelijk blauw drager)GH tdd Fokberen aangeboden 0
Annelies123 Zwart snot Ziekten 3
cs kalára VERKOCHT beertje, zwart Amerikaans gekruind, met dwarrel in de nek Knuffelcavia's aangeboden 0
Qrx2020 Zwarte schilfers/puntjes in vacht Gedrag en Verzorging 8
Monique1971 VERKOCHT 2 cavia beertjes Fokberen aangeboden 0
Monique1971 VERKOCHT Cavia beertjes Knuffelcavia's aangeboden 2
Cs chinlon 4 beertjes 2 merino 2 coronet Fokberen aangeboden 5
Luna lemonagouti x zwart of zwart otter,tan wat kan ik verwachten Genetica en erfelijkheidsleer 6
RMZ_Wichtelwaldzwerge Peruaanse / Alpaca Magpie & zwart / rood / wit * Fokken * Fokzeugen gevraagd 0
Monique1971 VERKOCHT Cavia zeug zwartbont gladhaar Knuffelcavia's aangeboden 3
Monique1971 VERKOCHT Cavia Zeug gladhaar zwartbont Fokzeugen aangeboden 2
Caviahuis Dippies VERKOCHT CH-Teddy, Wit california zwart Knuffelcavia's aangeboden 2
Caviahuis Dippies VERKOCHT CH-Teddy Wit en Wit california zwart Fokberen aangeboden 3
Spoekie18 Zwart rood wit x zwart wit/rood wit Fokken 1
Sascha VERKOCHT 2 CH-teddy beertjes te koop, 1 lilac/safraan en 1 zwart/crème (brindle) Fokberen aangeboden 6
Caviastal_Absalom Peruvian zeugjes (langharig) Fokzeugen aangeboden 1
Furry Friends Forever VERKOCHT Rood cali zwart US Teddy Fokberen aangeboden 1
Furry Friends Forever Zwart otter creme (blauw otter creme drager) GH tdd Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop aangeboden; coronet en peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 1
Monique1971 Meerdere cavia beertjes Fokberen aangeboden 7
Cutiexcavies Zilveragouti bont x zwart bont Fokken 1
diana84 CH-Teddy, wit california zwart Fokberen aangeboden 8
Furry Friends Forever Opgroeiende cali US Teddy's Foto en Filmpjes 6
cs kalára VERKOCHT Beertje, gladhaar, helemaal zwart, gekruind met hanenkam Knuffelcavia's aangeboden 1
Cs Tuttebel Gladhaar creme california zwart/choco beertjes Fokberen aangeboden 1
Monique1971 VERKOCHT Zwartbont gladhaar beertje Knuffelcavia's aangeboden 2
Annemieke_vb VERKOCHT Zwart buff wit Peruvian, donkeroog Fokberen aangeboden 1
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'California gladhaar wit /zwart caafjes te koop' Moderator Home 1
Annelies.C kleurslag Wit-Creme/Zwart-Creme Fokken 14
Tessa-ruscaaf VERKOCHT California gladhaar wit /zwart caafjes te koop Fokberen aangeboden 6
Tessa-ruscaaf VERKOCHT Te koop 4 jonge California gladhaar (wit zwart) Knuffelcavia's aangeboden 1
caviaranka Effen zwart gladhaar cavia zeug gezocht Fokzeugen gevraagd 1
Monique1971 gladhaar beertjes zwart en zwartbont Fokberen aangeboden 5
Furry Friends Forever Fokkoppel Gladhaar zwart (blauw dragers) Fokkoppels aangeboden 1
sparky_vlekje Onze sterren, de dames sparky (de zwart-witte) en vlekje (de zwarte met een klein zilver vlekje) Voorstellen 7
Furry Friends Forever Zwart rood wit US Teddy Knuffelcavia's aangeboden 2

Vergelijkbare onderwerpen