• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

robijn een 4ling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid
20 mrt 2009
Reacties
578
robijn is vanacht bevallen van een gezonde 4 ling
robijn der jongen zijn voor mij heel belangrijk zij heeft geen mooie vacht maar wel een super kleur en pigment.
de jongen hun vader bigboy heeft geen top kleur maar wel een super vacht en bouw.
zo hopen dat de combi gepakt heeft en we super rode hebben met top vacht en bouw.
de 3 rode zijn alle 3 beren hmm ach ja ik wil er sowieso 1 van de 3 houden en de komende 3 maanden blijven ze alle 3 wel.
om op te groeien en eventueel eerst te gaan showen en dan kijken we wel verder
de 4 de is een rood oog goud zeugje zit in de lijn.
maar zolang de rode altijd mooi donker worden kan ik er wel tegen
al is het natuurlijk niet de bedoeling.
deze goude is denk ik ook niet echt goud ze doet namelijk qua kleur rood niet onder voor haar broers zo tenzij ze nog heel goed doorhaard denk ik dat ze gewoon een veel te donkere goude met rode ogen en pgiment aan der oren is.
als je nog een vrij nieuwe kleurslag heb kan je er niet aan ontkomen dat er nog andere kleurtjes in zitten helaas.
maar het pigment en de donkere kleur gaat van de rode zeker goed vooruit.
toen alice robijn en amber met hun donkerdere pigment en kleur ne nu ook opaal op de wereld zetten was dat een doorbraak ze waren de donkerste jongen die ik ooit gehad heb qua pigment en kleur
nu hopen dat robijn de vacht van haar jongen verbeterd heb maar dat ze verder ook heel goed pigment en kleur hebben.
iets minder goed rood als mams want robijn slaat nogwel eens door dat is ook een reden dat ik der niet meer kon showen.
fotò`s volgen vanmiddag als het droog is het regent hier nu

ps nog een leuk nieuwtje bigboy is een jongen beer joy en robijn waren zijn eerste zeugen en gistere was het 68 dagen nadat de 2 dames bij de beer gegaan zijn
joy verwacht ik eigenlijk deze week ook die staat ook op springen
zo voor een jongen beer heeft bigboy hard zijn best gedaan
hij is ook 2 druppels water zijn vader roran snel dekken over randjes lopen nom in een ander hok te komen over nieuwsgierig ga maar door

Status
Niet open voor verdere reacties.