• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Pssst... wij vertellen een geheim..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucienne

Gast
Hallo, ik ben Madame, één van de 3 geweldige Lunkjes van Lucienne. :D

lunks2.JPG

Eerst hield zij alleen van die pluizige dingen, US-Teddy';s heten ze geloof ik, toen waren er ook nog een paar CH's..

Maar opeens zag ze mij en ze was verliefd! :) Ik verwachtte de enige Lunk te blijven hier, maar nee, ze zag al snel een andere die ook best leuk is. (niet zo leuk als ik natuurlijk...). Dat is Phillou, een echt dametje om te zien. Wij wonen samen in het chateau met die andere pluizen...

En of het nog niet genoeg was... kwam er nog een kleintje bij, Jolie.
Die had wat opstartproblemen, schurft. Eerlijk gezegd zag ze er niet uit. ;)
Maar inmiddels is ze aardig opgedroogd, zodat we met z'n 3-en op de foto konden.

Wel leuk dat we allemaal andere kleurtjes hebben... geinig toch? :icon_cool:

Je zou denken dat ze nu wel tevreden zou zijn toch?
Maar nee, ik vertel een geheim... ze heeft toch nog weer een ander kleurtje gevonden. ;)

Dit is nog maar een baby van 9 dagen oud, dus ze is er nog niet. Ze heeft de kleur slateblue goud wit heb ik gehoord. En ze gaat haar Babet noemen. En ze zei er gelijk bij: dit is de allerlaatste!!
Mmm.. dat heb ik vaker gehoord..... :icon_lol:

Moet toegeven: ze is wel knap... maar gezien onze woonruimte hoop ik wel dat het hier bij blijft....

lunks6.JPGlunks4.JPGlunks7.JPGlunkslate.JPGlunkslate1.JPG

lunks2.JPG lunks4.JPG lunks6.JPG lunks7.JPG lunkslate.JPG lunkslate1.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.