Problemencavia...

Discussie in 'Ziekten' op www.caviaforum.nl gestart door lisegr., 24 jul 2012.

1. lisegr.

lisegr. Gast

Ik heb een beertje van 4 jaar zitten en hij heeft al een heel aantal bezoekjes aan de DA op zijn naam staan...
    Nu heeft hij weer een hangend ooglid, hij heeft dit anders nooit gehad (of toch nooit erg) maar nu begint het dus ook vochtig en soms vuil te worden (helder vocht). Ik heb hem een tijdje terug ook een paar keer horen hoesten. Ik dacht toen dat hij zich verslikt had, maar vandaag begon hij weer opnieuw meerdere keren na elkaar te hoesten. Ook heeft hij een tijdje terug luisjes gehad. Hokken gekuist met dethol en de hele boel en de caafjes goed in gepoederd en de beestjes gingen snel weg. Nu allemaal goed en wel, alle caafjes geen problemen meer, maar hij had hier en daar wondjes van te krabben, dus die goed ingesmeerd met isobethadine. Nu heeft hij die huid ook nog helemaal kapot gekrabd, maar hij blijft er nu wel weer af... Het is vooral voor zijn oogje dat ik dit onderwerp plaats, want ik zou willen weten wat jullie ervan denken. Wat kan ik erop smeren, dat zijn oogje weer mooi geneest, of moet ik toch beter best even (weer) naar de DA gaan?

Groetjes

2. Log in of registreer je om de geplaatste 1 reactie in dit onderwerp te kunnen lezen.

Sociale Media