• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Princess geeft mij mooie paasbeebjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

huismus30

VIP
Lid
16 mei 2008
Reacties
1.158
neugnadenfeld, ik heb ongeveer 30 caafjes
Website
vomringe.npage.de
Aantal Cavia's
35
Vanmorgen vroeg kwamen mijn kleine meisje naar boven gestormt met de mededeling dat de babys er waren..
Alle reden genoeg natuurlijk om niet langer in bed te blijven en snel even te snuffelen in al dat moois :)
Vanavond het grut dan even op de foto gezet om ook jullie mee te laten genieten van het kleine spul wat hier geboren is..
Voor nu is dit eerst het laatste nestje..
Wel zijn er nieuw koppels gemaakt, maar dat gaat nog wel een heel poosje duren..
maar voor nu dus gelukkig weer 4 weken genieten van heerlijke babysprongen en baby gepraat in de huiskamer :D

Beertje in zwart-rood-wit.. twijfel ik over.. Hij is erg mooi qua koppie.. mooi gebogen ronde korte neus ..

beertje in rood-wit.. mooi showverdeeld.. bij interesse te reserveren

beertje in goudagouti-rood-wit.. zo ie zo eerst een blijvertje :love: Hij heeft mooie heldere kleurvlakken en de juistje kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.