Poes Jessie

Discussie in 'Regenboogbrug' op www.caviaforum.nl gestart door juuth, 11 jul 2012.

1. juuth

juuth Zeer ervaren

Lid:
    7 apr 2011
    Pluimen:
    721
    Website:
    Aantal Cavia's:
    0
    Poes Jessie is 29 juni aangereden voor Gerard's ogen. Mee genomen naar dierenarts als spoedgeval. Op eerste gezicht zag ik gelijk al een gebroken achterpootje, een flinke jaap in de andere achterpoot en een flink gat in haar buik.. Mijn grote nachtmerrie is werkelijkheid geworden...

Eenmaal bij de dierenarts bleek alles wat ik op eerste instantie dacht te zien was waar.. Ze had interne bloedingen en zou de nacht niet overleven.. Op bijna 14jarige leeftijd hebben we mijn grootste liefde moeten laten inslapen....

Jessy ik ga je echt enorm missen. Je portretje hangt nog mooi aan de muur en precies zoals daar zal ik je ook altijd herrinneren. Als een relaxte poes die met iedereen dikke vrienden kon worden. Je bent sterk en dat heb je ook de laatste minuten laten zien. In de auto had je enorm veel pijn maar je hebt geen mauwtje laten horen. Je keek me alleen maar aan... Stilletjes.. Op de tafel liet je alles toe.. Wederom zonder enig stribbelen of mauwen... Je hebt een extra narcose spuit gehad omdat je door bleef vechten.. Je wilde niet... Maar het is beter zo... Je had pijn, en je had het nooit gered...

Lieve Jessy, mijn allerliefste, wat zal ik je ongelooflijk missen.. Ook al heb ik je maar 6 jaartjes bij me gehad......

Rust in vrede.......

2. Log in of registreer je om de geplaatste 11 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Poes Jessie
  1. Sokkie
    Reacties:
    22
    Bekeken:
    413
  2. mamacavia
    Reacties:
    7
    Bekeken:
    263