Pip en Puck

Discussie in 'Foto en Filmpjes' op www.caviaforum.nl gestart door fooks1, 24 jul 2012.

1. fooks1

fooks1 Gast

Sinds vorige week woensdag heeft Pip een "vriendinnetje", gladhaartje Puck (Sandy van CS From Babe's Home)
    Het is alleen geen liefde op het eerste gezicht tussen de dametjes.
    Pip is 10 dagen jonger dan Puck en een stukje kleiner en ruim 100 gram lichter , maar probeert duidelijk de baas te zijn. Ze hapt naar Puck die dan moord en brand schreeuwt. Zelf doet Puck niks terug. Ze klappertanden verder niet ofzo, maar ik heb het niet eerder zo meegemaakt.
    Op schoot gaat het wel oké al blijft Puck erg allert en Pip probeert ook dan soms wel te happen, ik voelde het gister want toen zat mijn vinger er tussen. Ze bijt niet door volgens mij, want ik voelde alleen een klein hapje en neem aan dat ze dat ook bij Puck doet.
    We nemen ze natuurlijk ook apart op schoot, maar ook af en toe samen.
    Ieder apart zijn het superlieve en nieuwsgierige diertjes, ook niet erg schrikkerig en Pip zoekt ook wel toenadering bij Puck maar die zet bij voorbaat al een keel op. Heeft nog niet het vertrouwen denk ik dat het eigenlijk best gezellig kan zijn samen. Maar ja als die ander steeds naar je hapt... Soms liggen ze wel vlak bij elkaar in de buurt, de eerste avond zelfs bij elkaar. Maar nu liggen ze vaak ver uit elkaar. En Puck is dus nogal luidruchtig met haar gepiep als Pip bij haar komt.
    Heb nog wel de hoop dat het goed komt hoor, maar ben dit niet gewend ;)
    Ik heb dus expres het hok nog niet zo vol gezet en haal ook wel eens even de buis en het wilgenbruggetje eruit. 's avonds houdt Pip een caviarace, dan rent ze keihard door de buis en door het wilgenbruggetje en iedere keer opnieuwe, zo leuk om te zien!
    Pip is sowieso wat vrijer dan Puck, Pip loop meer de hele bak door. Ik heb Puck ook nog niet zien drinken, maar neem aan dat ze dat 's nachts dan wel doet.
    Hier wat foto's van de dames; Welk formaat mogen de foto's trouwens maximaal hebben? Ik had al even gezocht maar waarschijnlijk niet goed genoeg... Vind ze nu zo klein.
    IMG_0960.JPG IMG_0964.JPG IMG_0995.JPG IMG_0865.JPG IMG_0846.JPG IMG_0848.JPG

IMG_0960.JPG IMG_0964.JPG IMG_0995.JPG IMG_0865.JPG IMG_0846.JPG IMG_0848.JPG

2. Log in of registreer je om de geplaatste 6 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Puck
  1. DeF
    Reacties:
    15
    Bekeken:
    285
  2. DeF
    Reacties:
    1
    Bekeken:
    122