Pffff wat voel ik me ellendig!! Heb er buikpijn van!

Discussie in 'Ziekten' op www.caviaforum.nl gestart door Caviaopvang Un Allegra, 19 jul 2012.

1. Caviaopvang Un Allegra

Caviaopvang Un Allegra VIP

Lid:
    15 mrt 2008
    Pluimen:
    2.147
    Website:
    Aantal Cavia's:
    6
    Sinds vorige week woensdag heb ik de caafjes van Anja van het forum. Choco en Woppie en nu is sinds 2 dagen woppie niet lekker en nu is ze vanaf vanmorgen zo slecht achteruit gegaan dat ik niet denk dat ze het nog red tot thuiskomst van de baasjes....

Voel er zo rot over. Ze zaten bij mijn eigen caafjes in de ren van 3 bij 3 maar Woppie is wat verlegen. Ik had haar voor de zekerheid gewogen om te kijken of ze niet zo verlegen was dat ze niet zou eten. 2 dagen later deelde ik andijvie uit en toen kwam ze niet uit haar huisje.
    Ik had gelijk een gevoel dat het niet klopte.
    Ik heb haar in haar eigen kooitje gezet, daar kroop ze haar huisje in en kwam er niet meer uit. At nog een randje komkommer maar dat was het ook.
    Sinds gister ben ik aan het dwangvoeren maar sinds een uur of 10 wil ze dit ook niet meer doorslikken. Ze is helemaal slap en ademend 2 keer zo hard. Was ook gestart met AB en vanmorgen ciceral omdat ze sinds gister helemaal niet meer gepoept heeft, dat vind ik zo raar...

Ik heb voor 15 uur een afspraak bij de dierenarts en Anja en haar kids steeds op de hoogte gehouden. ZE zijn erg verdrietig en voel me zo rot.
    Heb het gevoel dat ik iets gemist heb ofzo, maar was er juist zo op gefocust dat ze wel at...

Zo zie je dat deze dingen altijd gebeuren als baasjes op vakantie zijn... bah... Ik zou bijna zeggen dat ik geen vakantieopvanger meer durf te nemen...

Bah bah.. en Anja en haar kids kunnen niets want die zitten in Oosterijk! Heb ik ook nog het einde van hun vakantie verpest!

2. Log in of registreer je om de geplaatste 77 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media