pff zo vermoeiend!

Discussie in 'Gedrag en Verzorging' op www.caviaforum.nl gestart door shari, 4 aug 2012.

1. shari

shari Ervaren

Lid:
    11 jun 2012
    Pluimen:
    1.766
    Website:
    Aantal Cavia's:
    35
    hoi,

onlangs een onderwerp gestart over mijn gek zeugje...
    maar nu toch nog is een hele andere vraag.
    heeft er hier iemand tips voor mij... ff de uitleg

ze heeft dus een licht hersenbeslag gehad, 5 dagen bij een kennis gezeten die haar behandeld heeft met antibiotica.
    ze is er dus tip top bovenop gekomen, maar sinds ze terug thuis is heeft ze een zeer vreemde eigenschap ontwikkeld, ze vreet al mijn andere caafjes hun haren op!!!

eerst loopte ze altijd achter het poepje om de keutels op te vangen, maar geef ze nu alle dagen een mengelingetje van de keutels van gezonde caafjes... voor de darmflora te herstellen, nu heeft ze volgens mij een beetje last van gasvorming, ze eet super goed, ze krijgt ook 2x daags critical healt care voor de vezels, ze is super levendig (iets te :) )
    alleen op hooi is ze niet zo verlekkerd momenteel...

maar nu doet ze dus niets anders als de hele dag luidkeels piepen en maakt mijn andere caafjes gek, mijn castraat had prachtige lange haren vanachter op zijn rug, nu dus niet meer :(

mijn Rus Teddy mist ook al een paar plukken en ik heb een zwangere us teddy die in september moet bevallen en die kwiekt heel de dag luidkeels omdat ze er verveeld van wordt.
    nu de stress lijkt me voor haar ook niet in orde, maar iedereen zegt tegen me dat dit natuurlijk gedrag is en ik me er niet mee mag moeien, maar ik wil ook niet dat mijn us teddy straks een miskraam krijgt van de stress...

wie kan me helpen want ik wordt er gek van...
    dus tips altijd welkom...

grtjs van een vermoeide cavia liefhebber :)

2. Log in of registreer je om de geplaatste 5 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Sociale Media