• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Paaseipapiertje..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zussaar2015

Beginnend
Lid
16 mei 2016
Reacties
1
Aantal Cavia's
2
Landen vlag
goedenavond!

Mijn zeugje Zus is een dikkerdje en gek op alles waar ze maar op kan knagen en vooral opeten.
Vanmiddag had ik haar samen met haar zusje Saar in de tuin gezet, prima want ik houd ze altijd goed in de gaten (ook de plantjes die er anders binnen 5minuten niet meer zij. ;) ).

Nu moest ik 2tellen de telefoon in huis opnemen en gaf mijn broer een gil dat ze een paaseipapiertje(????) had ontdekt en aan t opeten was. Tevergeefs probeerde ik dit uit haar mondje te halen, maar daar schrok ze zo van dat ik een half geamputeerde vinger aan over hield.

Ik ben nu ongerust. Ze is tot nu toe levendig, eet, drinkt, plassen en ontlasting gezien zonder pijn. Moet ik afwachten? Anderen er ervaring met cavia's die een soort aluminiumfolie naar binnen hebben gewerkt?

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.052
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.326
Aantal Cavia's
00
Landen vlag

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.052
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.