• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Oud skinny beertje, overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

loutje

Ervaren
Lid
10 sep 2010
Reacties
188
2 weken terug heb ik een cavia opgehaald in bakkeveen (stichting cavia). Ik zag daar ook een heel schattig oud skinny beertje zitten en ben nu al twee weken aan het twijfelen wat ik ermee moet. Ik heb wel plek voor 1 caafje maar niet een beertje die niet gecastreerd is, wat betekend dat ik twee beertjes moet nemen waar ik dan weer geen plek voor heb. Het beertje wordt niet gecastreerd wat logisch is want hij is al op leeftijd maar mijn gedachten blijven bij dat beertje. Een cavia die daar bij stichting cavia zit heeft absoluut niets te klagen maar twijfel wel een beetje of het er niet iets te koud is voor een skinny.

Ik hoop zo graag dat als iemand dit leest hem nog een leuk en warm plekje kan geven. Stom he, zo`n beestje blijft dan in je gedachten en zit er al een tijdje aan te denken het hier te plaatsen dus bij deze :D En nogmaals, hij heeft het daar niet slecht, maar t is er wel wat koud voor een skinny denk ik.
Hij staat niet op de site maar is er nog wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.