• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Organisatie cavia show/presentatie/keuring/etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickverduyn

Beginnend
Lid
4 mrt 2015
Reacties
1
Hallo cavialiefhebbers!

In mijn voorstelbericht heb ik het één en ander verteld over mijn afstuderen, en nu probeer ik het hier. (y)

Ik zit momenteel in het laatste jaar van mijn studie Sociaal-cultureel werker. Om mijn diploma te halen moet ik op stage enkele proeves doen, dit zijn praktijkopdrachten waar mee je laat zien dat je het werkveld in kunt.
De grootste is proeve C, coördineer een project. Ik loop stage bij VHM-events, jaarlijks organiseren wij een aantal dierevenementen. De grootste, Dierenpret & EXOKnaag wordt 12 april gehouden in de Expo Hallen in Houten, hier komen ongeveer 5000 bezoekers op af. Er is groot aanbod op het gebied van terraria en reptielen maar er worden ook kleindieren tentoongesteld en verkocht.

Om met iets nieuws te komen wil ik graag wat doen met cavia's, hierbij kunnen jullie denken aan een keuring, presentatie, verkoop, noem maar op. Ik hoor graag of jullie ideeën hebben of eventueel met mij willen samenwerken. Ook andere dieren zijn van harte welkom!
Ik heb een ruimte van 40 x 15 meter gekregen, deze ruimte wil ik optimaal benutten.

Hoor heel graag van jullie!

Groetjes,
Nick

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.052
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

nickverduyn

Beginnend
Lid
4 mrt 2015
Reacties
1

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.052
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.