*Opvang Cavia Rosalientje Komt Naar Ons Penthouse*

Ria Claassen

Gast
Sinds we het penthouse bij Kaatje gehaald hebben zijn er al wat veranderingen geweest. De beren Bartje en Beer zitten op de bovenste etage. Zo hebben we daarna dan onze Skinnys Floor en Milly erbij gekregen. Samen met Skinny Jetje bewonen ze de 2e etage in het penthouse. Op de 3e etage zitten Woezel en Pip. Vandaag heb ik contact gehad met Jiska omdat ik in een topic las dat de moeder van Wickie nog een huisje nodig had. Ze zit in Arnhem in de opvang en Jiska heeft voor me bemiddeld. Ik kreeg al snel een mailtje terug met heeeele lieve fotos erin. En ik viel natuurlijk als een blok. Ik heb jaren geleden opvang gedaan en weet dat het een fijn gevoel geeft om een opvang beestje een plekje te bieden.En zo kwam dan vanavond dit lieve borsteltje op ons pad. Zeg nou zelf, die oogjes smelt je toch voor. We gaan proberen om haar bij Jiska in Wychen te krijgen zodat ik niet zover hoef om haar op te halen. Wij zijn er klaar voor om deze kleine meid te ontvangen en een plekje te geven in het penthouse. Word vervolgd...