Opruiming Marumoto Voedingssupplementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabienne2

VIP
Lid
31 jan 2005
Reacties
7.471
Na lang overwegen heb ik besloten om ook mijn voorraad Marumoto Veterinary voedingssupplementen te verkopen, aangezien ik ze niet allemaal kan blijven bewaren...
Deze supplementen zijn ten minste houdbaar tot 01-06-2016.
De prijzen zijn goedkoper dan de originele prijzen ;)
Bij interesse laat je even een berichtje achter met de gewenste producten en aantallen.
Neen ook nog een kijkje bij mijn uitverkoop homeopathie, wellicht dat je dingen kunt combineren voor verzending :)

https://www.caviaforum.nl/community/threads/groot-assortiment-homeopathie-uitverkoop.259181/

Prijzen zijn uiteraard exclusief verzendkosten.

10 x 2,5ml spuitjes - €0,25 per stuk

10 x 5ml spuitjes - €0,50 per stuk

2 x Marumoto Rice Bran 50gr - €3,95 per stuk
Vol licht verteerbare eiwitten en vezels, het bevordert de eetlust. Het product is een uitstekend voedingssupplement om magere en lusteloze diertjes aan te sterken. Rice Bran is niet geschikt als volledige voeding, en niet geschikt voor cavias die vaak last hebben van diarree.

2 x Marumoto Sojamelkpoeder 60gr - €1,50 per stuk
Kan gegeven worden als een smaakmaker om de medicijnen en/of vitaminen beter te laten smaken, of als een traktatie. U kunt het ook gebruiken om magere dieren of wezen bij te voeren.

2 x Marumoto Super Mama 50gr - €3,95 per stuk
Speciaal ontwikkeld voor zwangere en zogende zeugen. Het bevat veel vezels, trage koolhydraten, calcium, foliumzuur en haverzemelen. Super Mama is een complete voeding voor zieke zeugen, en een waardevol supplement voor zwangere dieren. Ook geschikt als complete voeding voor overige zieke cavia's.

2 x Marumoto Super Mama 200gr - €12,95 per stuk
Speciaal ontwikkeld voor zwangere en zogende zeugen. Het bevat veel vezels, trage koolhydraten, calcium, foliumzuur en haverzemelen. Super Mama is een complete voeding voor zieke zeugen, en een waardevol supplement voor zwangere dieren. Ook geschikt als complete voeding voor overige zieke cavia's.

2 x Marumoto Electro-Lite - €3,95 per stuk
Een rehydratie formula, effectief tegen uitdroging bij diarree, gaskolieken (gasvorming in het maag-darmstelsel) en andere ziekten.

4 x Marumoto Citric Acid/Citroenzuur 25gr - €0,75 per stuk
Bestrijdt de vorming, en helpt bij het oplossen van blaasstenen. Kan gegeven worden aan dieren die vaak last hebben van blaasproblemen, evt in combinatie met andere medicijnen tegen urinewegproblemen. Citroenzuur is ook een alkaliserend en calcium-bindend middel.

2 x Marumoto Vitamine C 100gr - €2,95 per stuk
Onmisbaar voor de stofwisseling. Cavia's kunnen deze stof niet zelf aanmaken, en moeten dus iedere dag ongeveer 20 mg per kg lichaamsgewicht via hun voeding binnen krijgen.

2 x Bunny Rescue 50gr - €3,95 per stuk
Standaard Marumoto dwangvoer formule voor konijnen. Dit rijke mengsel van gedroogde groenten, granen, gras en sojabestanddelen is speciaal ontwikkeld voor dwangvoeding van ernstig zieke dieren.

11062041_511835148992013_573522255235163771_n.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.