• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

oppas in Ede gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

otter

Beginnend
Lid
25 jun 2011
Reacties
6
Ik zag bij een ander subforum een berichtje voorbij komen waarbij iemand vroeg hoe ze het best haar cavia's een paar dagen alleen kon laten en zag daar gelijk allerlei aanbiedingen van mensen die best wel op wilden passen. Wat aardig van iedereen hier!

Ik woon zelf in Ede en ken niet echt mensen in de buurt die op mijn cavia's kunnen passen als dat nodig is. Als ik echt op vakantie ga heb ik wel familie in zuid-holland waar ze naar toe mogen, maar voor een weekendje is dat niet zo handig. Ik heb niet direct oppas nodig, maar het leek me wel handig om alvast wat mensen te weten die in de buurt wonen en waar ik eventueel terecht zou kunnen. En misschien dat ik via dit forum wel iemand kan vinden.

Zoals ik al zei woon ik zelf in Ede. Ik heb geen auto dus het is voor mij niet mogelijk om de cavia's met kooi te brengen. Dus het zou fijn zijn als er bij degene die oppast een kooi over is, of als er iemand is die bij mij thuis langs wil komen. Ik wil dan in ruil ook oppassen of als dat niet nodig is betaal ik er gewoon wat voor.

Het gaat om twee cavia's trouwens.

Nou, ik ben benieuwd.

CaviastalCyanne

Ervaren
Lid
6 jan 2011
Reacties
96
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Lid
23 aug 2009
Reacties
450
Aantal Cavia's
2

Lid
23 aug 2009
Reacties
450
Aantal Cavia's
2

otter

Beginnend
Lid
25 jun 2011
Reacties
6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Mayana Oppas gezocht omgeving Ede voor de maand juli Oppas aangeboden / gevraagd 15
LindaB Oppas omg. Ede voor cavia met medicijnen Oppas aangeboden / gevraagd 0
Pandabeer Vakantie. Mee, oppas of logeren? Algemeen 5
Sannybarnshed Gebruiksaanwijzing voor vakantie-oppas Algemeen 4
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Oppas gezocht omgeving Amsterdam' Moderator Home 0
Stefanie1993 OPGELOST Oppas gezocht omgeving Amsterdam Oppas aangeboden / gevraagd 4
Sunny-shine Oppas Arnhem gezocht ! Oppas aangeboden / gevraagd 1
caviaranka Vakantieopvang Caviastal de Binkies in Noord-Holland Oppas aangeboden / gevraagd 3
Paris Vakantie Oppas / Opvang - Regio Zuid-Holland Oppas aangeboden / gevraagd 4
Nadine55 Oppas gezocht voor zieke cavia aug omg DH Oppas aangeboden / gevraagd 3
Yarlana Oppas Achterhoek Oppas aangeboden / gevraagd 1
caviastalcupcake Vakantie oppas caviastal cupcake Oppas aangeboden / gevraagd 1
Caviastal Un Allegra Oppas nodig van 4 Feb tot 9 feb. Oppas aangeboden / gevraagd 7
Hannie van der Leden Logeeradres voor Saar & Kasper Oppas aangeboden / gevraagd 1
ToffeeenMuis Oppas voor 2 caafs gevraagd voor 3 weken in november omg. Amsterdam Oppas aangeboden / gevraagd 3
Gezocht: 1 maand opvang in Den bosch Oppas aangeboden / gevraagd 6
SonjaHMD@ Vakantieopvang 2017 of Dierenoppas bij u thuis Oppas aangeboden / gevraagd 2
Caviagroepie Oppas gevraagd omgeving Harderwijk/Ermelo voor 7 cavia's Oppas aangeboden / gevraagd 12
kiara Vakantie oppas Drenthe Oppas aangeboden / gevraagd 16
Caviastal Un Allegra OPGELOST Oppas gezocht omgeving Zuid Holland Oppas aangeboden / gevraagd 9
Pipper Oppas gezocht omgeving Enschede Oppas aangeboden / gevraagd 0
Paul1 OPGELOST Gevraagd: oppas 3 beertjes Apeldoorn e/o Oppas aangeboden / gevraagd 4
Milja Oppas aangeboden in het Gooi Oppas aangeboden / gevraagd 2
Milja Vakantie oppas gezocht omgeving Hilversum Oppas aangeboden / gevraagd 1
Daann OPGELOST Oppas gezocht omg. Maastricht Oppas aangeboden / gevraagd 1
Annike Oppas gezocht omg. Lelystad Oppas aangeboden / gevraagd 7
Ivanka1309 Oppas gezocht voor 11 t/m 17 juni in Gelderland (niet te ver van Zevenaar) Oppas aangeboden / gevraagd 2
Berry Oppas Oppas aangeboden / gevraagd 3
Arnhem0104 Op zoek naar een dekbeer met oppas? Dating Hoek 6
Daann OPGELOST Oppas / verzorger gevraagd omg. Maastricht Oppas aangeboden / gevraagd 1
illy1183 OPGELOST Oppas gezocht omg. Nijmegen. Oppas aangeboden / gevraagd 1
xSam Oppas aangeboden in regio rijnmond Oppas aangeboden / gevraagd 1
Oppas in Friesland Oppas aangeboden / gevraagd 2
xlyssii OPGELOST Oppas gezocht in Leeuwarden Oppas aangeboden / gevraagd 7
Daann Cavia vakantie opvang / oppas Oppas aangeboden / gevraagd 4
Berry Ik wil graag tijdens vakantie op jullie cavia passen Oppas aangeboden / gevraagd 1
Joke Robijns Vakantie oppas Oppas aangeboden / gevraagd 1
SonjaHMD@ Lieve en zorgzame oppas voor jullie cavia Oppas aangeboden / gevraagd 1
moon001 Oppas gezocht september omgeving Purmerend Oppas aangeboden / gevraagd 5
Diercentrum Benjie, o.a. oppas voor knaagdieren Oppas aangeboden / gevraagd 1
Hikomupi Cadeautje voor de oppas :) Show je huisvesting 26
Karina OPGELOST Oppas gezocht omg. Geertruidenberg Oppas aangeboden / gevraagd 11
Jouke Oppas gezocht omgeving Leiderdorp - 17 aug -7 sept Oppas aangeboden / gevraagd 4
haaibaai OPGELOST Spoed!! Oppas gezocht voor 12 t\m 26 augustus Oppas aangeboden / gevraagd 8
Oppas aangeboden Oppas aangeboden / gevraagd 5
Julia AANGEBODEN Cavia oppas het hele jaar door Oppas aangeboden / gevraagd 0
Caviastal Un Allegra Oppas gezocht voor 8 caafjes vanaf 7 September Oppas aangeboden / gevraagd 14
HAARLEM SPOED oppas vanaf VANDAAG in Haarlem gezocht! Oppas aangeboden / gevraagd 9
xlyssii Oppas in Leeuwarden gezocht Oppas aangeboden / gevraagd 1
OPGELOST Oppas gezocht! Oppas aangeboden / gevraagd 6

Vergelijkbare onderwerpen