• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

oppas aangeboden regio utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

hundrie

Ervaren
Lid
15 apr 2010
Reacties
604
Website
www.caviastalmaarsseveen.nl
Er zijn nog geen enkele plekken vrij.

Wilt u zorgeloos op vakantie maar heeft u geen oppas voor u cavia, dan kunt u bij ons terecht.
U kunt voor 1 euro per cavia per dag u cavia bij ons onderbrengen.
De cavia zal het aan niets ontbreken, elke dag vers water, groenvoer, brok, hooi en regelmatig gras.

Indien ze het gewend zijn een vitamine C tablet.

Natuurlijk de nodige knuffelmomenten.

Regelmatig natuurlijk een schoon verblijf.

En daarbovenop ook nog de gezelschap van onze 29 cavia's.

Heeft u cavia speciale verzorging nodig in de zin van medicijnen of dwangvoeding dan is dit geen probleem. We hebben ruime ervaring met het toedienen van medicijnen en dwangvoer.

De cavia komt in de huiskamer te staan dus volop aandacht.

Zo kunt u zorgeloos op vakantie terwijl u lieveling goed verzorgd wordt.
Terwijl U op vakantie gaat, zorg ik dat Uw cavia(s) niks tekort komt.
Mocht er iets met de cavia gebeuren dan neem ik contact op met onze dierenarts en zal de cavia de nodige hulp verschaffen (in overleg met de eigenaar).
De kosten van de dierenarts en behandeling dient bij het ophalen betaald te worden.

De cavia dient geen besmettelijk ziekte hebben.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor het overlijden van de cavia tijdens het verblijf hier.

Wij vragen u wel de eigen kooi mee te nemen (soms heb ik een kooi ter beschikking en dan kunnen we overleggen) evenals het eigen hardvoer van de cavia.
Neem contact met ons op als u meer wilt weten of voor informatie.
Wij vragen u wel bij het brengen van de cavia het bedrag te betalen voor het verblijf dit om te voorkomen dat de cavia niet meer wordt opgehaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.