Oor met schilfertjes

Cavibel

Beginnend
Lid
5 jun 2019
Reacties
16
Aantal Cavia's
3
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier op jullie website! Mijn vriend had als verrassing een nieuwe cavia voor me gekocht, om mijn lieve Maya en Inca te vergezellen. Nu zag ik dat het ene oortje erg schilferde. De schilfertjes zitten vrij los en komen los als je erover wrijft. Ik heb het opgezocht en het lijkt geen schurft te zijn (ze heeft precies ook niet echt jeuk) en het lijkt ook niet echt op schimmel (ik baseer me natuurlijk slechts op de foto’s van het internet). Omdat ik pas dinsdag naar de dierenarts kan gaan door de feestdagen, ben ik nu drrrrigend op zoek naar jullie meningen hierover. Ik wil het namelijk niet gedroomd hebben dat het iets ernstigs zou kunnen zijn.. Kunnen jullie me gerust stellen? Ze (Johnny , gekke naam voor een meisje, i know) zit nu alleen in een hok maar heeft de hele dag bij de andere twee gezeten. Ik hoop gewoon dat het niets besmettelijk is en dat de andere even gezond blijven... omdat joh y nog vrij jong is, en waarschijnlijk net weg is van haar moeder, vroeg ik me af of het misschien “melkschilfertjes” konden zijn die ze nu heeft doordat ze geen moedermelk meer krijgt?

Groetjes en alvast bedankt!!!