• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Oogproblemen

Aquilegia

Ervaren
Lid
28 jun 2018
Reacties
575
Aantal Cavia's
3
Chocolaatje heeft sinds vandaag een blauw verkleurd oog. Misschien ook wel langer. Mijn dochter ontdekte het toen ze de cavia's op schoot had.

We zijn direct naar de dierenarts geweest hier in de buurt. Ik had de auto niet en ben naar de dichtstbijzijnde geweest. Vroeger kwam ik altijd bij haar met de katten. Ze vertelde wel dat zij zelf cavia's heeft gehad. Ze zei dat het een beschadiging is. Ook haalde zij een sprietje hooi uit het oog. Nu hebben we oorzaken met antibiotica en vitamine A. Cavasan.

Kan iemand me geruststellen? Eerder meegemaakt? Tips? Ik zie het best somber in...

Spooky had een bultje onderaan zijn oog. Heb ik ook gelijk meegenomen. Hem moet ik ook zalven. Ze wist niet wat dit was. Kan het alleen zien onder narcose.

Onderwerp starter Soortgelijke onderwerpen Forum Antwoorden Datum
Faunaat Ziekten 14
Database Ziekten Almanak 15
Soortgelijke onderwerpen
Oogproblemen
Oogproblemen