• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Onze Fritske.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snotin

Beginnend
Lid
19 apr 2012
Reacties
36
Aparte Naam , ik weet het, verzonnen door mijn dochter....was de cavia die met Tinus samen met haar mee kwam toen 'zij' (lees; 'wij') aan cavia's begonnen.....Tinus bijna helemaal wit, en Fritske bijna helemaal zwart....mooier kon niet....was een mooi stel....
Alles goed en wel met beiden beestjes, aten goed, dronken goed en niks aan de hand, niks aan te zien....
Donderdag s avonds nog ff bij mn dochtertje op dr kamer naar de beestjes gekeken, lagen lekker te slapen, 'whiepten' wat toen ik binnen kwam en vrijdag s morgens lagen mn vriend en ik nog in bed (half 6 s morgens) en hoorden mn dochter naar de wc gaan, das niks byzonders en DAAR besteden we geen aandacht aan, toen ze vanaf de wc terug in bed ging snikken gingen we kijken en we vroegen haar; wat is er aan de hand....

En toen begon ze echt hysterisch te huilen met de mededeling dat Fritske dood was....zomaar uit het niets.....voor haar nog altijd niet te verteren en ik ('mama') dus, vergeeft het zichzelf nooit dat ze geen foto's van Fritske heeft gemaakt....Fritske is nu ruim een maandje dood (16 maart) en nog elke dag gaat ze naar zijn 'grafje' ....wat is het hebben van huisdieren voor kids toch soms oneerlijk.....(en voor ons ook)
Dit topic is dus vooral voor mn dochter, ze kan inmiddels lezen, ik hoop dat ze er wat aan heeft ;)

Dag Lieve Fritske!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.