Ongelofelijk..

Discussie in 'Algemeen' op www.caviaforum.nl gestart door Mirj@m, 15 jul 2012.

1. Mirj@m

Mirj@m Ervaren

Lid:
    17 aug 2011
    Pluimen:
    517
    Website:
    Ik ben zo onwijs boos.. en teleurgesteld.. en vooral voel ik me dom dat ik er in ben getrapt..

Vijf weken geleden beviel mijn Denahi van drie kleintjes. Een dag of twee daarna kreeg ik een PM van iemand van dit forum, ze wilde graag één van de zeugjes reserveren, de dag daarna reserveerde ze ook Denahi. Ze was zo enthousiast want ze wilde zo graag beige gaan fokken. Ik heb gevraagd om een aanbetaling, die bleef uit en na vragen van mijn kant kreeg ik te horen dat haar ING codes niet meer werkten en ze zat te wachten op nieuwe inloggegevens ofzo. Ok, dat kan gebeuren, dacht ik toen.

Vorige week zondag zouden Denahi en de kleine worden opgehaald, tussen 12 en 13 uur. De hele dag heb ik zitten wachten.. maar er kwam niemand. Een PM gestuurd en ook nog een mail, waar geen enkele reactie op kwam. Dus heb ik ze maar weer terug gezet in de caviakamer.. en een advertentie geplaatst op het forum om te kijken of iemand anders wellicht interesse in ze had. Op Denahi kwamen geen reacties, in de kleine zeug hadden wel een paar mensen interesse maar er werd niets definitiefs afgesproken.

Toen werd ik gebeld, afgelopen woensdag. Het was dus die persoon, ze vertelde dat ze een paar dagen in het ziekenhuis had gelegen en daarbij was de computer gecrashed, ze vond het allemaal enorm vervelend en hoopte heel erg dat ik de caafjes inmiddels nog niet vergeven had want ze wilde zo graag een beige lijn opzetten. Omdat ik dat op dat moment toch wel erg sneu voor haar vond en beide caafjes inmiddels nog niet definitief gereserveerd waren, heb ik gezegd dat ze er nog waren en hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag, tussen 12 en 13 uur.

Vrijdag heb ik nog een mailtje gestuurd om de afspraak te bevestigen maar daarop kwam geen antwoord.. maar ik dacht nog, als die pc is overleden dan kan dat natuurlijk.

Nou jullie raden het al, ik zit inmiddels nog altijd te wachten.. Heb net gebeld naar het (vaste) telefoonnummer waarvan ik gebeld werd woensdag maar daar wordt niet opgenomen. Ik ben zo onwijs boos en teleurgesteld. Ik snap dit echt niet.. Hoe asociaal kan je zijn? Als je niet komt kan je toch gewoon even afbellen??

Wie wil weten om welke forummer het gaat: PM me even. Ik ga niet openlijk moddergooien maar als ik anderen kan behoeden voor hetzelfde dan doe ik dat graag.

2. Log in of registreer je om de geplaatste 80 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Sociale Media