• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid
3 okt 2010
Reacties
164
Website
www.nudusoriundus.com
Ik wil graag snel me caviaweide maken die al enige tijd in de planning zit.
Het moet minimaal 70 en max 1 meter hoog worden ivm de honden zodat deze er niet bij kunnen.
had zelf een soort van aluminium voliere panelen in gedachten of dubbelstaafs hekwerk.

Iemand nog andere idee's?

@anja

VIP
Lid
18 aug 2008
Reacties
2.042
Website
inpicture.fototrader.nl
Aantal Cavia's
0
Maak het ook overdekt. Dat beschermt tegen katten, roofvogels en andere roofdieren.... Geloof me, dat is een groter gevaar dan honden...

Lid
3 okt 2010
Reacties
164
Website
www.nudusoriundus.com
Maak het ook overdekt. Dat beschermt tegen katten, roofvogels en andere roofdieren.... Geloof me, dat is een groter gevaar dan honden...

Ik verwacht geen gevaar van bovenaf maar de bedoeling is een vijvernet eroverheen.

Edit:
geen kat die denkt hier op plaats te komen want heb 2 grote honden rond lopen die het dan snel weg jaagt heb hier ook nog nooit een kat in de tuin gezien.
Me buitenhonden zullen hun ook niks doen behalve erbij gaan liggen vandaar de hoogte ook om te voorkomen dat ze erbij gaan liggen.
andere roofvogels of dieren zie je hier ook niet.
maar wat niet is kan nog komen vandaar dat we het wel af willen dekken.

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.010
Aantal Cavia's
2+
Hallo @cs.nudusoriundus,

We hebben de status van dit topic veranderd naar gesloten omdat het al meer dan een jaar oud is. Voel je vrij een nieuwe topic over dit onderwerp te starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Mirjam1825 Maaswijdte omheining Huisvesting 13

Vergelijkbare onderwerpen