Ohhh.....

Discussie in 'Algemeen' op www.caviaforum.nl gestart door woezeltje, 1 aug 2012.

1. woezeltje

woezeltje Liefhebber

Lid:
    12 jul 2012
    Pluimen:
    260
    Ik had al mijn hoeken van mn bed al gezien... ik kon niet slapen ...Woezel was lekker door het hok aan het waggelen En toe BOEM Vuurwerk 3 x achterelkaar van die kei en kei harde bommen ik schok me kapot netzo als mn hond ...En woezel ..Die schok zich kapot zo erg dat ze het hok uitsprong :O. Ze is in een mandje geland waar de boeken ophoogstonden met de puntjes!! Wat ben ik blij dat ik nog wakker was zeg voor het zelfde geld was ik er doorheen geslapen zo'n vaste slaper ben ik ja ... o_O
    En had yssy dr opgepuezels maarje dit achterzijde, ik ben ontzettend bamg dat woezel wat mankeert ik heb haar nagevoeld alles voeld oke toen ik haar pakte was ze aan t brabbelen maar toen ik bij het kontje voelde tja t was toch anders of ik me dat verbeeld?? Ik weet het niet ik ga nu maar slapen want het is vrij laat maar moet ik wat controleren of doen laat het me alsjeblieft weten.!!! 1 ding is zeker ik ga een vangrail maken boven het hok!!!!

Alle tips zijn welkom!!!!

2. Log in of registreer je om de geplaatste 8 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Ohhh
  1. Commies
    Reacties:
    29
    Bekeken:
    728

Sociale Media