Noni haar prachtige vierling!

Discussie in 'Geboren' op www.caviaforum.nl gestart door alma, 13 jul 2012.

1. alma

alma Gast

Soms is het leven heel dubbel...

Ik zal bij het begin beginnen; 29 juni ben ik terug uit Spanje gekomen, mijn dames zagen er keurig uit. Ik begon het gewicht in de gaten te houden, Noni groeide keurig, Heather deed wat raar. Paar dagen verder... Heather was wat afgevallen, ik begon te twijfelen of t goed zat. Maar Heather was zo fit als wat en at normaal; geen rare symptomen. Weer paar dagen later; Heather blijft afvallen... blijft gek genoeg enorm fit. Weer 2 dagen later; Heather kijkt anders uit haar ogen, ik ben naar de DA gegaan. Conclusie jongen leven inderdaad nog, iets is er mis met Heather; Gezien de dracht konden we niet handelen. Gekozen voor pijnstilling met het risico dat ze zou overlijden.

Om een lang verhaal kort te maken na een korte maar hevige strijd is ze 2 dagen later overleden; jongen in haar buik (ze was nog niet ver genoeg voor een keizersnee). Enorm verdrietig baasje die haar 's ochtends alleen moest laten terwijl ze aan het sterven was. Gelukkig heeft mijn vader haar kunnen bijstaan tot haar laatste minuut.

En een dag eerder... was Noni dus bevallen. Zoals verwacht keurig op dag 72. Maar ik zat met een heel dubbel gevoel, ik wist dat er een wonder moest gebeuren voor Heather en ondertussen... Maar goed, ik kan genieten van deze prachtige 4ling, want prachtig zijn ze! Wat ben ik trots op mijn meisje en mijn nieuwe man Romeo!

Together:
    v.l.n.r. Xell, Xanne, Xenzi en Xean

Xell (zwart rood wit, 98 gram) Voorlopig gereserveerd

Xanne (zwart rood wit, 106 gram) Zeg nou zelf, ik zou gek zijn als ik dit niet hou...

Xean (zwart rood wit, 116 gram) Bij interesse even PB! Hij is zo geweldig, maar hij heeft een piel en ik hou al 2 zusjes!

• Pluimen Pluimen x 14
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 32 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Noni prachtige vierling
  1. shanna K.
    Reacties:
    22
    Bekeken:
    599
  2. Meagan
    Reacties:
    42
    Bekeken:
    1.160