Nieuwe stalnaam

Discussie in 'Algemeen' op www.caviaforum.nl gestart door tasso, 31 jul 2012.

1. tasso

tasso VIP

Lid:
    14 feb 2010
    Pluimen:
    850
    Website:
    Aantal Cavia's:
    4
    Hallo allemaal,

ikzelf ben al heel wat jaartjes actief geweest onder de naam CS Furry Zoo. Inmiddels ben ikzelf verder gegaan en heb een eigen stal gestart waarin ik fok in de rassen US-Teddy, Lunkarya en een ras waar ik al heel lang verliefd op was de CH-Teddy.

Via dit forum en facebook heb ik ( en mijn vriendin Lizzy ) een heel erg goede vriendschap opgebouwd met Neera van CS Roosje. Aangezien ik de kleurslag die zei fokt ook helemaal geweldig vind en omdat we op deze manier onze fokgroep kunnen uitbreiden en de stal bescheiden kunnen houden hebben we besloten in dit ras te gaan samenwerken :D

Maar ik moest dan wel een nieuwe stalnaam gaan verzinnen waarin ik ook CS Roosje in kan verwerken ;) Ik had zelf al CS Kozy in gedachte ( combinatie van Kovu en Lizzy ) en toen kwam Neera met het leuke idee om er CS Kozy Rozy van te maken :D vond het gelijk lekker klinken omdat het natuurlijk heel goed rijmt en daarmee had ik ook gelijk Neera's CS Roosje erin verwerkt :D

Dus bij deze ga ikzelf verder onder de naam CS Kozy Rozy met daarbij natuurlijk een nieuwe website CS Kozy Rozy - Home deze is nog niet helemaal af maar jullie kunnen gerust al een kijkje komen nemen :D

• Pluimen Pluimen x 22
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 25 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media