• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

*Nieuwe Foto Update Vanuit Ons Biggetjes Penthouse*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ria Claassen

Gast
Vanmiddag bij Xenos leuke fruitschaaltjes weten te scoren voor 25 eurocent.
Voor de biggetjes word nu voortaan de fruit en groenten hapjes op een schaaltje geserveerd.

Als eerste onze langhaar meiden. Moe maar voldaan na de fruithap.
De wigwam is naar hun verhuisd want de bloterikjes bleven erin keutelen.
Woezel ligt vaak op de blokhut te relaxen.
De langharen zijn helemaal opgeleefd sinds ze in de flat wonen.

En dan onze mannen. En nee aan de haakjes word hun was niet opgehangen,
maar de veiligheidsluikjes voor de onbewaakte ogenblikken.

En dan onze bloterikken met Milly de waakskinny altijd aan de leiding.
Zij is links met de lichte streep over buikje. Milly eigend zich alles toe.
Altijd!Bij Milly Is Alles Van Mij Mij Mij!!!

Bij de bloterikjes heb ik alle materialen in 4-voud gemaakt van dezelfde materialen.
Hangmatjes,slaapzakjes. In het hangmatje ligt een ruimere slaapzak waar Milly en Floor samen inkruipen.
Jetje heeft haar eigen rieten mandje met slaapzak erin. 2x per week draait hier de wasmachine met biggetjes en honden dekens en kussentjes.Voor de hangmat staat een klein wilgenbruggetje waar Jetje regelmatig gebruik van maakt. Ze kruipt dan lekker aan de achterkant op de slaapzak waar Milly en Floor inliggen en gebruikt die 2 als kussentjes. Het zijn wonderlijke beestjes hoor die bloterikjes. De bovenste etage van het penthouse staat leeg en word deze week ook weer ingericht. Heb vandaag voerbakjes erbij gekocht. Morgen nog een waterflesje en dan gaan we ons eens bezinnen wat er met die etage gaat gebeuren. Wie weet, ooit nog wat bloterikjes erbij...

Status
Niet open voor verdere reacties.