• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Nieuwe foto erbij!Zeer ruim en handige caviaflat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid
11 dec 2007
Reacties
5.011
Website
sites.google.com
Aantal Cavia's
25

De omhooglopende latten aan de zijkanten, kunnen op verzoek afgezaagd worden, deze zitten er nu nog ivm. dat er een verdieping opgemaakt kan worden.

Flat te Koop.
Zomer 2011 gemaakt, dus 1 jaar oud.
Materiaal bedem: Betontriplex = zeer sterk materiaal (1 gehele bodemplaat per verdieping.)
Aan vier zijden lichtinval door plexiglasraampjes.

Flat wordt ook nog op bodem schoongemaakt!!!

Drie kanten met ruitjes, kun je in en uit elkaar schuiven, handig met schoonmaken!
Hout is ongeverfd,..kan je eigen kleur geven / beitsen etc..
Bevat wat gebruikerssporen, maar kan nog lang mee is in goede staat.
Verder is er een mogelijkheid om er nog een vierde verdieping op te maken.
Alles is geschroefd,..maar ook strak gekit, dus w.s. beter in z'n geheel te vervoeren.

De hoogte van de raampjes zijn hoog genoeg dat een cavia er niet uit kan springen en je ze toch nog leuk kan zien scharrelen.
Officieel geschikt voor 4-7 cavia's per verdieping,..dan kunnen ze nog lekker lopen.
5 cavia's vind ik het beste, geef de voorkeur aan veel ruimte voor onze dieren.

Deze flat gaat enkel voor een goed bedrag weg,...anders hergebruiken we de materialen weer voor andere doeleinden.

Inmiddels zijn er een aantal oudjes overleden en zit de rest van de cavia's nu in de woonkamer, dus flat is overcompleet.

Hooiruifjes en flessenhouders erbij!
De Maten
Binnenkant:
128 cm lengte
138 cm hoog zonder wielen
80 cm diep

Buitenmaten:
132,5 cm Lengte
145 cm hoogte met wielen
82,5 cm diep

Lid
11 dec 2007
Reacties
5.011
Website
sites.google.com
Aantal Cavia's
25
Moet vandaag nog even meten. Schat 70 cm diep en misschien 140 cm, 150 cm lang?
In elk geval kun je beetje aan de cavia's en de ruimte zien dat de flat best groot is.

Ria Claassen

Gast
Is echt lekker ruim ja. Vooral de onderste kan je het goed zien.

tanja82

Ervaren
Lid
13 okt 2011
Reacties
132
Waar is hij eventueel op te halen en welke prijs had je zelf in gedachte

Lid
11 dec 2007
Reacties
5.011
Website
sites.google.com
Aantal Cavia's
25
Winterswijk ( dichtbij Aalten waar farm en countryfair met caviashow gehouden wordt van SLC.)
richtprijs 150 euro.
Bodemplaten hoef je nooit meer wat aan te doen en aan binnen kant ramen plexiglas.
Binnenkant niet mogelijk om aan te knagen.

---------- Bericht toegevoegd om 10:58 ---------- Vorig bericht was van 10:52 ----------

Oh ja er zitten ook wielen onder.
Kortom over alles is nagedacht!
Echt een superflat, maar nu overbodig.
Flat is een koopje, waar je mega lang plezier van kan hebben!
Onderin kunnen ook konijnen als je er bijv.metalen renhekjes voorplaatst.

nanga

Professioneel
Lid
17 apr 2007
Reacties
1.005
Aantal Cavia's
20
ooo tas ga je je mega mooie/handige flat weg doen.
wat ik zo mooi vind aan je flat is dat het plexi rondom zit en je de caafjes van alle kanten goed kan zien en de caafjes natuurlijk ook alles kunnen zien lekker licht in de bak en hij is ook lekker ruim.
niet duur 150 euro dat ben je al kwijt alleen aan het betonplex om nog maar te zwijgen over de prijs van de plexi en dan het aantal uurtjes dat erik er werk aan heeft gehad.

het is dat ik geen flat nodig heb anders had ik het wel geweten :p

Lid
11 dec 2007
Reacties
5.011
Website
sites.google.com
Aantal Cavia's
25
ooo tas ga je je mega mooie/handige flat weg doen.
wat ik zo mooi vind aan je flat is dat het plexi rondom zit en je de caafjes van alle kanten goed kan zien en de caafjes natuurlijk ook alles kunnen zien lekker licht in de bak en hij is ook lekker ruim.
niet duur 150 euro dat ben je al kwijt alleen aan het betonplex om nog maar te zwijgen over de prijs van de plexi en dan het aantal uurtjes dat erik er werk aan heeft gehad.

het is dat ik geen flat nodig heb anders had ik het wel geweten :p

Ja Petra,
Inmiddels hebben we nu zo'n 25 cavia's en de flat is overbodig.
Ik hoop dat we er iemand blij mee kunnen maken,..anders wordt hij na verloop van tijd uit elkaar gehaald.
De materialen zijn herbruikbaar,..maar zo zonde zijn.
Onderin zou je ook 2 konijnen kunnen vestigen,..dmv renhekjes erom heen vast te zetten etc.

De Maten
Binnenkant:
128 cm lengte
138 cm hoog zonder wielen
80 cm diep

Buitenmaten:
132,5 cm Lengte
145 cm hoogte met wielen
82,5 cm diep

tanja82

Ervaren
Lid
13 okt 2011
Reacties
132
Mooie flat en een heeeeeeeeeeeeele mooie prijs,alleen heb ik dat geld nu niet.
vind ik dus echt super jammer.

Lid
11 dec 2007
Reacties
5.011
Website
sites.google.com
Aantal Cavia's
25
Flat kan vervoerd worden via ruime aanhangwagen, een bus, paardentrailer sommige bedrijfsauto's?!!!!
Binnenkort is SLC show in Aalten gezellig in combinatie Farm en Countryfair...dat is in buurt van Winterswijk.

Misschien zelfs mogelijk bij aankoop flat daar heen te brengen of richting Doetinchem?

whiepje

Ervaren
Lid
18 mei 2012
Reacties
906
Aantal Cavia's
25
hij is zeker geweldig!
ik heb hier nu een dubbele kooi, maar de onderste is alleen maar open te maken met een deurtje, niet handig met de caafjes pakken.
ik ben in overweging:)

Baby Bear

Gast
Wat zonde en ik heb er geen plek voor..

maar wat ziet mijn oog een Look a like van mijn lotus!!
een na laatste foto de us teddy

Lid
11 dec 2007
Reacties
5.011
Website
sites.google.com
Aantal Cavia's
25
@Whiepje* Alle Tips en tops van deze flat staan vermeld, zelfs ideeen om te vervoeren ;-)

@Edith wat grappig een look a like piggy. Dit is onze mega Grace!

ptje

Gast
Als hij net zo goed in elkaar gezet is als dat hok wat Erik voor mij gemaakt heeft dan is dat een prima flat, heb nog steeds heel veel plezier van de mijne. en die is nog zo goed als nieuw terwijl ik hem toch al een paar jaar heb.
(die flat is wel te groot voor 3 caafjes dus ik houd het maar bij degene die ik heb)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Susanne79 Nieuwe foto! Foto en Filmpjes 10
Fleurtje & Bubbels Nog eens proberen, nieuwe foto,tjes van onze dikkertje s door te sturen Foto en Filmpjes 3
Shannon&Shay Nieuw lid voorstellen en nieuwe foto shoot Foto en Filmpjes 4
Kaylie Een nieuwe caviabak foto van de caviawand Huisvesting 67
Caafteam Derga VERKOCHT Nieuwe foto! Gladhaar crème d.o. (donker) Wattson vCD Fokberen aangeboden 13
suzanne23 4 Kleine ukkies nieuwe foto`s Geboren 28
Furry Friends Forever Een aantal nieuwe aanwinsten op de foto gezet Foto en Filmpjes 16
Lisan VERKOCHT Zwart sheltie beertje -> nieuwe foto! Fokberen aangeboden 3
Ella s 3 orangeagouti(-rood) zeugjes (2 gereserveerd) nieuwe foto! Knuffelcavia's aangeboden 8
Caafteam Derga Nieuwe foto! Nino, gladhaar crème -donker- beertje Knuffelcavia's aangeboden 8
Caafteam Derga Nieuwe foto! Naturel, gladhaar crème -donker- beertje Knuffelcavia's aangeboden 5
CsPurk NIEUW.. Purk's villa met eigen foto. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
yo-yo VERKOCHT NIEUWE FOTO"S Hoera....een heel nest zwarte skinny beertjes te koop Fokberen aangeboden 11
Chocobont beertje Leo zoekt een baasje Nieuwe foto bij post 6 Fokberen aangeboden 7
Effen agouti gladhaar ttd beertje zoekt een nieuw huisje Nieuwe foto post 6 Fokberen aangeboden 7
Lief effen choco gladhaar (ttd) zeugje zoekt een baasje Nieuwe foto op pag.2 Fokzeugen aangeboden 18
Caviahuis Belle Het gevolg van zwangerschapshormonen kan zijn.... + nieuwe foto 4 weken later Fokken 26
ida In Love nieuwe foto`s Babbelbox 3
Mayana Lady in Red heeft een tweeling... nieuwe foto op pg.3 Geboren 33
ida Mijn nieuwe zeugje....UPDATE nieuwe foto`s Foto en Filmpjes 32
Jouke Nieuwe aanwinst is er! Nu met foto/s! Algemeen 11
caviastal guineadream VERKOCHT 4 leuke baby beertjes zoeken een huisje update met nieuwe foto`s Fokberen aangeboden 4
caviastal guineadream VERKOCHT 2 leuke rode us teddy dametjes update met nieuwe foto`s Fokzeugen aangeboden 6
*Nieuwe Foto Update Vanuit Ons Biggetjes Penthouse* Foto en Filmpjes 13
mamacavia En toen was... + nieuwe foto Foto en Filmpjes 13
CS Kriek Ch teddy beertjes (nieuwe foto) Fokberen aangeboden 4
Rooska Sia... de tover-cavia (nieuwe foto op p2) Foto en Filmpjes 22
CsPurk paar van mijn diertjes nieuw op foto Foto en Filmpjes 3
ida foto`s vakantie..........en een foto van mijn nieuwe aanwinst Foto en Filmpjes 4
tasso Nieuwe foto van alle Furry Zoo caafjes Foto en Filmpjes 28
Audrey Onze stal nieuwe foto;s Caviastallen en Combinaties 4
nieuwe foto Foto en Filmpjes 6
CsDeZoetjes Alle nieuwe caafs op foto gezet Foto en Filmpjes 24
Het is vinyl geworden NU MET FOTO´S VAN DE NIEUWE FLAT Huisvesting 22
tasso Onze nieuwe zeugenbakken villa in aanbouw!! nieuwe foto updat p4 Huisvesting 40
Mooi choco buff wit us teddy beertje, GEWELDIGE VACHT!!!!!!!!!! NIEUWE FOTO;S! Fokberen aangeboden 9
We moeten rennen vliegen....(nieuwe foto p.3) Foto en Filmpjes 37
ida nieuwe camera hoe vinden jullie de foto`s Foto en Filmpjes 12
caviastal wyatt Nieuwe foto´s jonkies(lunkarya´s & skinny's) Foto en Filmpjes 14
Conny Iets anders dan een cavia-nestje ( Blz 4 update met nieuwe foto`s) Babbelbox 45
Natanya Nieuwe skinny beebs...(pff kan eindelijk weer eens een foto plaatsen) Geboren 26
ida ze vreten mijn zeil op..nieuwe foto`s hoe het nu is pagina 2 Huisvesting 12
CsDeZoetjes Nieuwe foto-achtergrond! Caviastallen en Combinaties 6
caviastal guineadream wat nieuwe foto`s van wat opgroeiend grut Foto en Filmpjes 6
Amore_ nieuwe foto van onze nieuwe aanwinsten Foto en Filmpjes 10
nlspot 2 niewe foto's. Nieuwe foto bijgevoegd. Foto en Filmpjes 8
caviastal wyatt Nieuwe skinny foto´s Foto en Filmpjes 2
caviastal wyatt Nieuwe foto´s op mijn website! Caviastallen en Combinaties 5
huismus30 beebjes van Ellen +nieuwe foto´s ;-) pag 3 Geboren 43
yvonne's villa Mijn nieuwe sheltie-meisje Loïs, jake, elina en appie op de foto! Foto en Filmpjes 26

Vergelijkbare onderwerpen