• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Nieuwe caviaflat in juni

Status
Niet open voor verdere reacties.

emmyg

Gevorderd
Lid
14 okt 2009
Reacties
57
Website
www.secret-obsession.nl
Ik heb een caviaflat bij caviaopvang Beertje besteld.
We staan nu op de wachtlijst. In juni zijn we aan de beurt en word de kast gebouwd.

Dit is het geworden: cavia flat Model Nieuw-Buinen
Ik heb hem iets groter besteld. De maten worden Lengte = 140 cm, Hoogte = 130 cm, Diepte = 60 cm
Hij kost me maar 250 euro. Vond het zelf best wel meevallen.

Als we hem hebben opgehaald dan moet hij wel nog worden afgewerkt. Nu is mijn vraag aan de ervaren kastbouwers onder jullie waar ik allemaal aan moet denken.
Ik ga hem natuurlijk nog verfen. Wil hem eigenlijk zwart maar denk dat de binnenkast dan een beetje te donker word. Dus als iemand een leuk idee heeft laat het maar weten. Verder moet hij afgekit worden denk ik. Wat moet ik daar precies voor gebruiken?
En er komt ook zeil in. Moet dat ook worden vastgekit?

Verder zou ik graag willen weten hoeveel cavia's erin kunnen. Dacht zelf 6. Klopt dit of zijn dit te veel.

Status
Niet open voor verdere reacties.