Nieuw thuis gezocht voor mijn caviaas (sheltie, peruvian, borstel)

Discussie in 'Zeugen aangeboden' op www.caviaforum.nl gestart door Rose, 11 jun 2017.

1. Rose

Rose Beginnend

Lid:
    13 sep 2015
    Pluimen:
    22
    Aantal Cavia's:
    3
    Hallo,

Omdat ik weer ga studeren en op kamers ga wonen ben ik helaas genoodzaakt een nieuw thuis voor een aantal van mijn cavia's te zoeken. Ze zijn op zoek naar een leuk en goed plekje. Het liefst zie ik ze naar het zelfde plekje gaan, maar indien je interesse hebt in maar één van de meiden kan dat ook.

Ik woon in de omgeving van Steenwijk.

Uiteraard mogen de meiden gratis naar een nieuw huisje. Ik zou al erg blij zijn als ze een goed plekje kunnen vinden namelijk!

Raven
    Raven is een borstelhaar (raarhaar) van iets meer dan 2 jaar oud. Ik heb haar destijds bij de dierenwinkel gekocht.

Haze (Geboren als Guinness)
    Haze is een lilac, goud, wit sheltie. Ze is gefokt door Caviastalletje High Dream (Groningen) en heeft een stamboom. Ze is geboren in december 2014.

Rowan
    Rowan is een peruvian zonder stamboom. Ze is ongeveer 2 jaar oud. Ik heb haar destijds bij een hobbyfokker uit Limburg gekocht.

Ik heb uiteraard meer foto's als je interesse hebt. Je kan hier ook meer foto's vinden:
    My Little Guinea Pigs (@mylittleguinea) • Instagram photos and videos

Raven:
    PqbWIan.

Haze:
    e4bIg8Q.

Rowan:
    UIlIbew.

Laatst bewerkt: 11 jun 2017
    • Lief! Lief! x 1
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 6 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Nieuw thuis gezocht
  1. Flosje
    Reacties:
    0
    Bekeken:
    149
  2. Bartjes87
    Reacties:
    8
    Bekeken:
    316