• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Nieuw baasje gezocht voor knuffelcavia Yoda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen is helaas mijn lieve Toetje overleden. Hij was al een oud mannetje (ruim 7) en is denk ik overleden omdat hij gewoon op was. Ik heb Toetje ongeveer 3 jaar geleden van mijn zus overgenomen en een nieuw vriendje erbij gekocht: Yoda. Vanaf vandaag is Yoda helaas alleen. Ik zou hem graag willen houden, maar over 5 maanden vertrek ik voor onbepaalde tijd (minimaal een half jaar) naar Azië om te werken en reizen en zou ik hem sowieso weg moeten geven. Ik denk dat het handiger is om nu een nieuw baasje te zoeken, in plaats van een nieuwe cavia erbij te nemen en dan over een paar maanden voor beide een nieuw baasje te zoeken.
Dus met pijn in mijn hart, wie zou mijn lieve Yoda willen overnemen? Het is echt de grootste mafkees van een cavia die ik ooit heb gehad, hij heeft een grote persoonlijkheid. Hij is gezond, tam en vind het prima op schoot, maar is ook erg beweeglijk en gaat graag op ontdekking. Alle spullen die ik heb mogen gratis mee (huisjes, hok, voedsel). Ik woon in Tilburg, maar zou eventueel met het openbaar vervoer Yoda kunnen komen brengen. Hieronder een aantal foto's.
Wie zou mij willen helpen?

20190203_144930.jpg

20180827_144848.jpg

20180831_195301.jpg

HennieHennie

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

PDSKS

VIP
Lid
15 jan 2016
Reacties
3.103
Aantal Cavia's
3
Landen vlag

Popcorn

Gast

Cavia4ever

Gast

Elfke

Gast

NCF News Bot

Moderator
Lid
25 okt 2019
Reacties
5

Status
Niet open voor verdere reacties.