• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

VERKOCHT Mooie grote caviabak van wit meubelplaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid
14 dec 2012
Reacties
185
48A32C18-9C40-49C5-BCF9-8E19BA35CE3A.jpeg

Te koop: grote caviabak van wit meubelplaat. Gemaakt in 2015 door caviaflat.
Lengte: 2.04 cm, diep: 75,5 cm, hoog: 52 cm. Dit zijn de buitenmaten.
Ziet er nog prima en netjes uit, ‘instapklaar’ zeg maar..;-) Gezien de materialen geen knaagsporen.
De bak is middels plexiglas, wat erbij zit, in 2 of 3 gelijke delen desgewenst deelbaar, wat ikzelf als heel prettig heb ervaren.
De voorkant is in zijn geheel omhoog te tillen/eruit te halen voor de schoonmaak.
Vinyl op de bodem, kan nog best een poos mee. Alles afgekit.
Desgewenst met het onderstel, waar de bak los op rust. Zo kan je er wat onder zetten, en staat de bak op een fijne knuffelhoogte.
Inclusief de 3 bevestigde hooiruifen, en 3 flessenklemmen. Exclusief verdere inhoud.

Ik heb veel plezier gehad van de bak, die diende als zeugenbak. Er hebben o.a zwangeren ingezeten, er zijn nestjes in geboren en grootgebracht..;-)

Ik zou er graag zo rond de 190 euro voor willen. Best goedkoop, gezien wat ik er zelf voor heb moeten betalen zo’n 2 jaar terug, maar morgen gaan mijn laatste caafjes naar een nieuw goed huisje...en staat hij leeg in de keuken, dus wil hem graag snel naar iemand anders hebben die er ook zo’n plezier van zal beleven als ikzelf heb gedaan!
Af te halen in Sneek, Friesland.

Status
Niet open voor verdere reacties.