• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

VERKOCHT Mooie en ruime caviaflat aangeboden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milja

Liefhebber
Lid
28 jan 2012
Reacties
115
Aantal Cavia's
5
Omdat ik aan het afbouwen ben met mijn cavia's (natuurlijk verloop) bied ik hierbij mijn mooie caviaflat aan.
De afmetingen zijn: 1m40 lang, 1m32 hoog en 0.50m diep.
Het zijn 3 verdiepingen, waarvan 2 cavia verdiepingen met een trap ertussen (met een extra ruim trappengat) en plexiglas aan de voorzijde van 25cm hoog. Ik heb een op maat gemaakt plankje om het trappengat af te kunnen sluiten. De bodems zijn voorzien van een plastic laag (op de foto alleen leeg geschept, niet gesopt) en beide verdiepingen hebben een hooiruif aan de rechterkant.
Onder de caviaverdiepingen een extra verdieping die dient als opslag met 2 deurtjes.
Het hok is goed te vervoeren doordat deze uit 5 delen bestaat: het deksel, 2 cavia verdiepingen van 40cm hoog, 1 kast verdieping ook van 40cm hoog en 1 onderplint van 9cm.
Het is een heerlijk en groot hok, makkelijk schoon te maken, en een eyecatcher in de woonkamer. Ik maak het hok 1x per week schoon, dus hij is nog erg netjes, alleen op de houten trap zie je gebruikerssporen.
Het hok is op te halen in Kortenhoef (het Gooi).
Over de prijs kunnen we praten, zelf heb ik er nog geen 3 jaar geleden 450 euro voor betaald.
Groetjes Milja

hok1.jpg

hok2.jpg

hok4.jpg

hok3.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderwerp starter Soortgelijke onderwerpen Forum Antwoorden Datum
ToffeeenMuis VERKOCHT Te koop: mooie en ruime steigerhouten caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Chumchum Aangeboden, mooie ruime caviaflat. (2 a 3 cavia's) Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 4
-Esther- Te koop: Mooie donkerbruine ruime caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 16
Elmo0w Mooie ruime caviaflat, 2 verdiep. Evt. ECC Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
Mandy1983 VERKOCHT Mooi, ruim cavia hok te koop (180 bij 80 cm) Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Nadia Mooi en ruim buitenhok Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Linda1985 Mooie ruime knaagdierflat te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Mabemako VERKOCHT Heel mooi ruim caviahok te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 25
de Caviakolonie Mooi ruim aquarium Rommelmarkt 7
Mooie ruime (hamster) kooi. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 24
Meagan Mooi ruim glazen kooi Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Ontzettend mooie, ruime caviabak Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Furry Friends Forever Mooie US 4-ling geboren Geboren 5
Cs ‘de Wetterpoarte’ VERKOCHT Mooie open caviabak! Liefst samen met 2 zeugjes. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Suzan Willems VERKOCHT Mooie caviaflat te koop! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
JesseThePug Super Mooie En Vriendelijke Beer Zoekt Nieuw Huis Knuffelcavia's aangeboden 3
Marjolein1987 Cavias buiten met mooi weer Huisvesting 1
Smilde VERKOCHT Te koop: mooie caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Popcorn Hok met mooi houten huisjes, buizen, hooiruifje en grote ren te koop, €20,- Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Cavio123 gratis af te halen: mooie caviakooi Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Cs ‘de Wetterpoarte’ Mooi caviameubel met glazen bak 200 x 60 cm. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Furry Friends Forever Mooie lilac goud/saffraan wit US 3-ling! Geboren 5
Kwebbles&Pebbles Spoed nieuw thuis gezicht voor 3 mooie jonge beren Knuffelcavia's aangeboden 1
Cs chinlon Mooie Himalaya sheltie beer Fokberen aangeboden 1
Susanne79 VERKOCHT Mooi hok €125,- Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 10
Furry Friends Forever 4 mooie baby's voor FFF Sour Cream & CS Ohana's Astro Geboren 16
Luna Mooi donker crème gladhaar zeugje Fokzeugen aangeboden 1
CocosenBaileys Twee mooie, lieve California beertjes aangeboden Knuffelcavia's aangeboden 3
Luna VERKOCHT Mooie beertjes zoeken een thuis Fokberen aangeboden 2
Khydra Dag lieve, mooie Silfra Regenboogbrug 19
Fleurtje & Bubbels Een heel fijne Kerst en een mooi 2018 ! Foto en Filmpjes 8
Ronald Is naakt mooi? Rassen en Kleurslagen 1
Cavia Villa C'est la Vie VERKOCHT Super mooie landelijke villa te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
Cs ‘de Wetterpoarte’ VERKOCHT Mooie grote caviabak van wit meubelplaat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Tindra VERKOCHT Twee mooie berenkoppels Fokkoppels aangeboden 2
Bloempje721 Mooi caviabak 140cm bij 60cm te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Iris de Jeger Je bent zo mooi Foto en Filmpjes 8
Fabian VERKOCHT Mooie sheltie beer castraat zoekt nieuw thuis Castraat aangeboden 5
Renske VERKOCHT Super mooi caviahok, caviakast, caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
DoorM Hoe hou ik het gras mooi? Huisvesting 5
Furry Friends Forever Mooie 4-ling voor FFF Sour Creme x FFF Too Hot to Handle Geboren 10
Gezocht; mooi zeugje om groep weer compleet te maken Knuffelcavia's gevraagd 10
Caviastal_Absalom GEVRAAGD Vervoer gezocht van Essen (Duitsland) naar Nederland (liefst Noorden, maar alles is mooi meegenomen) Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Gaby Weer een mooie 3-ling Geboren 7
kiara VERKOCHT 3 Mooie lilac/goud/wit gladhaar broertjes Fokberen aangeboden 0
kiara Mooi lilac/goud/wit zeugje Fokzeugen aangeboden 9
kiara 2 Mooie lilac/goud/wit beertjes Fokberen aangeboden 1
Vlindertje VERKOCHT Mooi degelijke cavia hok te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Carlijn VERKOCHT Mooie caviakast te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Cs ‘de Wetterpoarte’ Gezocht: US Teddy beer.(beren) Fokberen gevraagd 1
Soortgelijke onderwerpen