• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Mooie driekleur sheltie beer met schattige rode neus ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geboren op 9 juni 2011.
Voor meer info graag pb-en / mailen.

marge

Gast
Lisan wat heb je toch prachtige shelties, ik moet altijd even kijken, het is maar goed dat het geen meisje is.:icon_lol:

Lisan

Ervaren
Lid
26 jan 2009
Reacties
655
Nou, deze 'beer' is defect :icon_lol:
Hij heeft verschillende zeugen gehad en geen enkele zwanger gemaakt. Zeugjes zijn wel zwanger geworden van een andere beer, dus het ligt echt aan hem.

Lid
31 jul 2006
Reacties
4.935
Website
members.home.nl
Aantal Cavia's
38
Ik vroeg me al af waarom deze prachtige beer bij de knuffels stond.
ik vind hem geweldig, was het maar een zeug, zucht, hij heeft precies de tekening die ik nog eens graag zou willen hebben.

Osie Dosie en Dumpy

Gast
Maar ik zie die neussssss niet

Lisan

Ervaren
Lid
26 jan 2009
Reacties
655
Ik vroeg me al af waarom deze prachtige beer bij de knuffels stond.
ik vind hem geweldig, was het maar een zeug, zucht, hij heeft precies de tekening die ik nog eens graag zou willen hebben.

Dan was hij natuurlijk ook nooit weggegaan ;) . Ik vind het ook erg balen dat hij niet gewoon dekt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Luna VERKOCHT Mooie CH Teddy, gladhaar en us teddy beertjes zoeken een thuis. Fokberen aangeboden 2
Luna VERKOCHT Mooie cavia's zoeken een thuis ! CH Teddy en Gladhaar Fokkoppels aangeboden 2
Commies VERKOCHT Twee mooie lunkarya beertjes .... Fokberen aangeboden 2
VERKOCHT 2 mooie zeugen te koop Fokzeugen aangeboden 0
Mooi driekleur us teddy zeugje mag verhuizen Fokzeugen aangeboden 6
tjerkkim VERKOCHT Onwijs mooi skinny zeugje driekleur, 7 maanden Fokzeugen aangeboden 2
c.s.AlpaCasa Mooie driekleur Alpaca Fokberen aangeboden 2
c.s.AlpaCasa Mooie driekleur Peruvian Fokberen aangeboden 2
Erg lief super mooi driekleur Lunkarya beertje te koop ! Fokberen aangeboden 4
LouBosse Nog 2 mooie driekleur lunkarya kleintjes. Geboren 8
LouBosse Twee mooie driekleur lunkarya beren voor de Steeg's Beacon & de Steeg's Yentl Geboren 11
caviastaldayna mooi driekleur ch beertje Fokberen aangeboden 0
caviastal guineadream mooi driekleur us teddy beertje Fokberen aangeboden 1
Ellenvb Mooie driekleur peruvian beer (satijn) ECC Fokberen aangeboden 4
in-dreams 2 zeer mooie choco driekleur beertjes ( ECC ) Fokberen aangeboden 6
caviastaldayna VERKOCHTtwee mooie driekleur peruufjes (ECC) Fokberen aangeboden 0
Ellenvb mooi driekleur caviabeertje te koop!! Fokberen aangeboden 5
in-dreams nog 2 mooie choco driekleur zeugjes Fokzeugen aangeboden 2
caafyland loez 2 mooie driekleur peruf beren Fokberen aangeboden 0
priscilla VERKOCHT mooi peruufje 3 kleur Fokzeugen aangeboden 6
heksjacq19 5 mooie driekleur rex cavia's geboren Geboren 11
Nieuwe groep driekleur borstels, wat een mooie aanwinsten! Foto en Filmpjes 33
josefiep 2 mooie, nieuwe driekleur aanwinsten!!! Foto en Filmpjes 24
MariaC Drie mooie knuffel beertjes Knuffelcavia's aangeboden 0
Furry Friends Forever Mooie US 4-ling geboren Geboren 5
Cs ‘de Wetterpoarte’ VERKOCHT Mooie open caviabak! Liefst samen met 2 zeugjes. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Suzan Willems VERKOCHT Mooie caviaflat te koop! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
JesseThePug Super Mooie En Vriendelijke Beer Zoekt Nieuw Huis Knuffelcavia's aangeboden 3
Marjolein1987 Cavias buiten met mooi weer Huisvesting 1
Smilde VERKOCHT Te koop: mooie caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Popcorn VERKOCHT Hok met mooi houten huisjes, buizen, hooiruifje en grote ren te koop, €20,- Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Cavio123 gratis af te halen: mooie caviakooi Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Cs ‘de Wetterpoarte’ VERKOCHT Mooi caviameubel met glazen bak 200 x 60 cm. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Mooi caviameubel met glazen behuizing. Nu tijdelijke aanbieding!!' Moderator Home 0
Milja VERKOCHT Mooie en ruime caviaflat aangeboden Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Furry Friends Forever Mooie lilac goud/saffraan wit US 3-ling! Geboren 5
Kwebbles&Pebbles VERKOCHT Spoed nieuw thuis gezicht voor 3 mooie jonge beren Knuffelcavia's aangeboden 1
Cs chinlon VERKOCHT Mooie Himalaya sheltie beer Fokberen aangeboden 1
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Te koop: mooie en ruime steigerhouten caviaflat' Moderator Home 1
Susanne79 VERKOCHT Mooi hok €125,- Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 10
Furry Friends Forever 4 mooie baby's voor FFF Sour Cream & CS Ohana's Astro Geboren 16
ToffeeenMuis VERKOCHT Te koop: mooie en ruime steigerhouten caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Luna Mooi donker crème gladhaar zeugje Fokzeugen aangeboden 1
CocosenBaileys Twee mooie, lieve California beertjes aangeboden Knuffelcavia's aangeboden 3
Luna VERKOCHT Mooie beertjes zoeken een thuis Fokberen aangeboden 2
Khydra Dag lieve, mooie Silfra Regenboogbrug 19
Fleurtje & Bubbels Een heel fijne Kerst en een mooi 2018 ! Foto en Filmpjes 8
Ronald Is naakt mooi? Rassen en Kleurslagen 1
Cavia Villa C'est la Vie VERKOCHT Super mooie landelijke villa te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
Cs ‘de Wetterpoarte’ VERKOCHT Mooie grote caviabak van wit meubelplaat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2

Vergelijkbare onderwerpen