*Milly Onze Waak Skinny*

Ria Claassen

Gast
Vanmorgen rond 06.15 speelde zich het volgende af in ons nederige stulpje. Wekker loopt af want ik moet om 7 uur met scootertje 20 km verderop naar de kleinkids voor mijn oppas dag.Kom in huiskamer, praat tegen de claafs zoals elke morgen. Denk wat raar krijg geen antwoord terug. Zit Milly daar tegen de wand van flat aangedrukt. Hoor ik een raar fluitend toontje bij haar vandaan komen. Mijn eerste gedachte was:ze is niet goed en heeft pijn. Ik roep naar slaapkamer: Bennie sta eens vlug op want er klopt iets niet met Milly. Ik had ondertussen paprika erin gelegd om te kijken of ze wilde eten.Bennie komt erbij en ze zit natuurlijk dan juist aan de paprika te knabbelen. Hij gaat op de bank zitten en ik maak me in orde om te vertrekken. Horen we ineens weer datzelfde geluid. Milly eruit gehaald en helemaal geiinspecteerd. In haar bekkie kijken of tandjes ok zijn. Bijt ze me in mijn vinger.Tanden werken prima. Terug erin gezet en dan toch maar op weg. Helemaal niet gerust erop maar Bennie beloofde om regelmatig te kijken. Hij terug naar bed en zou me later bellen. Om 10.00 geen rust en naar huis gebeld. Bennie was net op, dus meteen gekeken. Hij wilde haar nakijken en toen was het zijn beurt voor een beet in de vinger...Ze was wel heeeel stilletjes vond hij maar ze leek in orde. In de namiddag belt hij om te vertellen dat ze op het plexiglas hing en gewoon at.De hele middag mijn hersenen gekraakt wat er met haar aan de hand zou kunnen zijn. Ineens brandde mijn lampie: Fluittoontje? Waker? Vanavond dan maar eens even gegoogled. Ik speel het geluidje af en wat hoor ik. Juist!!! Hetzelfde geluidje als uit onze kleine Milly haar gouden strotje kwam vanmorgen. Onze zorgen en hoofdbrekens zijn weer voorbij. Doe maar eens even luisteren via de link.Word vast nog wel vervolgd...:)

http://www.kuufke.com/images/Gpig4.wav