• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

milla is zwanger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid
20 mrt 2009
Reacties
578
ben echt super blij
milla beviel begin januarie van helaas 1 rode dood geboren zoon.
ze was toen der tidj snel gedekt door mijn snelste beer omdat ze voordat ze 1 werdt haar eerste nestje moest hebben.
zelf hoord ze bij mijn roodbonte dieren ze is een mooie dame en de enige dochter van renesmee.
die op dit moment ook bij remy de beer zit en ik hoop dat ze nog zwanger wordt al raakt ze moeilijk zwanger en zit ze al 5 maanden bij remy.
remy is overigens wel bewezen vader hij heeft 2 nesten verwekt bij lilly en nu dus bij milla ook.
ik ging net eve alle zeugen die bij de beer zitten wegen.
niks bijzonders eergisteren had ik joy een rode gladhaar zeug die voor nieuw bloed in de lijn moet zorgen.
en robijn een super mooie donker rode us teddy zeug al bij de beer vandaan gehaalt en apart gezet opzich konden ze nog wel eve bij hem blijven de meiden kunnen pas vanaf 6 april maar ze zijn al behoorlijk bol zo wou ze wat rust gunnen.
ik zet dus milla op de weegschaal normaal gewicht.
kijk nog eens denk je ben wel boller onlangs dat normaal gewicht maar goed je heb net gegeten.
zo ik ga voelen en voel duidelijk kleine balletjes zitten.
nog eens voelen zeker weten dat het niet haar darmen zijn ofzo maar nee het zijn echt balletjes.
ik was echt heel blij toen ik dat voelde.
want afgezien van lilly`s nesten hebben de roobonte eve een indimper.
rosalie is ook gedekt door me rode beer omdat ze niet zwanger wou worden van de roodbonte beren en er haast bij was.
maar ze kreeg toen een rode vierling te licht van kleur.
en renesmee wil maar niet zwanger worden en yasmine is met pension gegaan toen helaas overleden 3 weken later.
en carmen is nooit zwanger geworden denk dat ze onvruchtbaar is ze heeft bij 3 verschillende beren gezeten 6 maanden lang.
ik ben dus heel blij met het idee dat er nieuwe roodbontjes aan komen en met milla en remy als ouders belooft het ook een mooi nestje te worden.

groetjes rianne

Lid
6 jun 2008
Reacties
2.259
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Leetje65

VIP
Lid
24 okt 2011
Reacties
1.928
Aantal Cavia's
3
Landen vlag

Lid
20 mrt 2009
Reacties
578

Lid
20 mrt 2009
Reacties
578

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.055
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.