Mijn puber Edje

Discussie in 'Foto en Filmpjes' op www.caviaforum.nl gestart door Annabel, 11 jul 2012.

1. Annabel

Annabel Gevorderd

Lid:
    18 mei 2010
    Pluimen:
    73
    Aantal Cavia's:
    13
    Mijn naam is Edje, ik kom van de leverancier van dieren. Stom klinkt dat hè!? Mijn baasje werkt bij de intratuin op de dierenafdeling en daar kwam ik dan met nog 4 andere beertjes. Eigenlijk was ik ontzettend bang voor ze maar wat wou ik doen met die 150 gram die ik woog.

samen met een beertje van 1 dag oud

Dezelfde dag ben ik nog mee naar huis gegaan naar mijn huidige huisje. De mamazeug die net bevallen was accepteerde mij niet en dus werd er geitenmelk voor mij gehaald, joepie!

De eerste keer snapte ik echt helemaal niet wat hier nou de bedoeling van was

Na 2 weken was ik nog steeds tussen de 150 en 170 gram maar ik at goed en veel. Baas zei dat ze een spannende afspraak had gemaakt en dat we naar de Dierenarts gingen. Nou dat was me toch een lief mens, ze kwam er zo achter dat ik een longontsteking had! Na 6 dagen aan de antibiotica voelde ik me helemaal top fit, dit was nou eens cavia zijn!

Tijdens de wedstrijd van Nederland mocht ik zelfs een likje oranjevla, wauw!

Nu op de dag van vandaag ben ik al zeker heel wat weken oud maar ik snap niet wat dat beer zijn nou eigenlijk betekend. Ik had al snel besloten dat ik mijn ballen wel wilde inleveren zodat ik mocht blijven maar eerst moet ik wat dikker worden en moeten die 'ballen' nog meer naar voren komen.

De zin hier in huis is al 'iedereen is gek op ed!'

Tot nu toe woon ik nog met castraat Pluk, dat is echt mijn held en zijn vrouw en dochter. Maar later krijg ik zelf 2 vrouwen waar ik mee mag wonen, ik kijk er nu al naar uit!

Niet te ver inzoomen hoor, eigenlijk ben ik zo lelijk dat ik leuk ben.

• Pluimen Pluimen x 12
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 9 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - puber Edje
  1. Astra en Sunny
    Reacties:
    7
    Bekeken:
    282

Sociale Media