• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Mijn Olijfje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirj@m

Ervaren
Lid
17 aug 2011
Reacties
517
Website
vanpiepenstein.weebly.com
Ik zat er al een tijdje over te denken om een leuke Skinny te kopen. In het begin vond ik Skinny's niet zo, die rare kale beestjes.. Maar zo langzamerhand wen je er aan en toen ik er eens één geknuffeld had was ik om. Ze zijn zo onwijs lief en lekker warm. Echt schatjes. En zo koddig om te zien! Een 'acquired taste' noem ik dat, net als wijn, olijven en stinkkaas, die moet je ook leren waarderen.

Vandaag heb ik dan mijn nieuwe naaktlopende aanwinst opgehaald bij CS Un Allegra. En hoe kon ik haar anders noemen dan..

Olijfje!

Is ze niet kjoet? Ik was meteen helemaal weg van dit meisje! Ze zit nu gezellig bij de anderen en lijkt het al prima te vinden. Ik ga wel even in de gaten houden of ze niet het gezelschap van een kaal maatje mist.

Status
Niet open voor verdere reacties.