• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Mijn nieuwe caafjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spruitje

Dag lieve Punkie het ga je goed jongen, bedankt.
Lid
4 jan 2011
Reacties
437
Aantal Cavia's
12
Hoi,

Ik heb pas geleden mijn groep uitgebreid van 6 naar 8 cavia's dat kwam zo.
Begin december kreeg ik van een kennisje een e-mail of ik haar 2 cavia's wou overnemen een noodgeval.
In het verleden heb ik ze ooit over willen nemen en ze waren toe ook heel schuw en heb haar tips gegeven om ze tam te krijgen.
Dat is haar ook gelukt en ze zijn zo tam als iets.Ze had ze graag willen houden maar dat kon helaas niet.
We houden wel contact met elkaar door e-mails en foto's sturen.
Kreeg dus die e-mail op maandag 4 december en ik twijfelde geen enkele seconde en ik zei kom ze maar brengen. Wat maakt het nu uit of ik er 6 of 8 heb. En die gelijk diezelfde woensdag 6 december heeft ze Trippel en Sammie gebracht.
Hier zijn ze dan het zijn 2 castraten Trippel is een borstel driekleur en Sammie is een gladhaar tweekleur.
Ik moet alleen mijn banner nog aanpassen maar dat kan ik misschien aan een van de moderatoren vragen door foto's over te sturen. Ze komt binnenkort ook nog langs om naar Trippel en Sammie te komen kijken hoe het met ze gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.