mijn mooie Naomi is naar de regenboog gegaan

pebbles

Expert
Lid
7 dec 2008
Reacties
575
Website
www.caviastalpebbles.webs.com
Aantal Cavia's
6
Vanmorgen vond ik Naomi en haar beertje dood.
Omdat ze raar deed met haar bekje als ze at en ik de indruk kreeg dat iets vast zat in haar keel, ben ik samen met haar kleintjes ( geboren op 29 april) een zeugje en een beertje naar de dierenarts op 2 mei gegaan. Daar heeft ze een roesje gehad zodat in haar keel gekeken kon worden. Er zat niks, alleen was haar keel erg rood.
Naomi had ook geen koorts. Ze kreeg antibiotica en een pijnstiller en ik moest meteen met de kuur gaan beginnen. De kleintjes die niet bij de moeder wilden drinken en ook geen brok hooi en groenvoer aten bibberden erg en die kregen een glucosespuit. Dit heeft niet geholpen. Want ze bleven bibberen. Het kleine zeugje overleed op 3 mei en het beertje overleed vannacht.
Naomi stopte na het bezoek aan de DA met eten en drinken. Ik heb haar elke 2 uur dwangvoeding gegeven. Ook probiotica. Ook in de nacht. Kost echt heel veel energie. Was er de hele dag mee bezig, ook in mijn hoofd.
Gisteravond wilde Naomi niet meer slikken. En ze maakte bewegingen alsof ze moest kokhalzen als ik haar het spuitje in haar mond deed.
De AB en pijnstiller hebben haar niet geholpen en nu is ze dood.

Ze is anderhalf jaar geworden.

naomi-11.jpg naomi-12.jpg naomi-10.jpg