Mijn lieve meisje..

Discussie in 'Regenboogbrug' op www.caviaforum.nl gestart door Mirr, 21 jul 2012.

1. Mirr

Mirr Ervaren

Lid:
    16 aug 2011
    Pluimen:
    2.368
    Aantal Cavia's:
    00
    Mijn lieve meisje..
    Je was op vakantie bij Denise, je zat met allemaal leuke vriendinnetjes en een vriendje in een hele grote ren, samen met Choco, alles ging goed, je had het goed naar je zin.

Tot woensdag.. je wilde niet meer eten en was afgevallen, gelukkig heeft Denise je heel goed in de gaten gehouden en is gelijk begonnen met dwangvoeren, ook heeft ze je ab gegeven. Je at de dwangvoeding goed op en was weer een beetje aangekomen, zelfs 's nachts heeft ze je eten gegeven. Ze heeft alles gedaan wat ze kon.

De volgende dag ging het steeds slechter, je werd slap, wilde de dwangvoeding niet meer doorslikken en je lag alleen maar.. Denise is met je naar de dierenarts geweest en je bleek suikerziekte te hebben, wij moesten een moeilijke keuze maken, of insuline geven of laten inslapen.. We wilden je nog een kans geven, daarom hebben we voor insuline gekozen, wij hadden nog een beetje hoop dat je weer op zou knappen..

Maar helaas, de dierenarts belde met slecht nieuws, de insuline hielp niet.. Je was echt heel ziek.. Met pijn in ons hart en tranen in onze ogen hebben we er voor gekozen om je in te laten slapen.. Wat was het moeilijk, we hebben geen afscheid van je kunnen nemen en je nog even kunnen knuffelen, gelukkig heeft Denise alle knuffels die ik gestuurd heb doorgegeven!

Lieve Woppy,
    Jij lag elke avond naast me in je theemuts, lekker te slapen..
    Jij ging mee als ik met een theemuts voor je stond en zei 'ga je mee?'
    Jij riep altijd nog om wat te eten voordat mama naar bed ging..
    Jij ging aan de tralies knagen als je eten tussen je hangmat was gevallen, zodat ik het weer aan je kon geven..
    Jij durfde heel de woonkamer rond te rennen, nergens was je bang voor..
    Jij durfde geen eten van vreemde caafjes af te pakken, alleen van Choco..
    Jij riep om hulp van ons, toen je ruzie kreeg met Choco..
    Jij hield van knuffelen, lekker onder een handdoek op mijn schoot..
    Jij lag 's avonds als je ging slapen op je hangmat waar een zacht kleedje op lag, wat vond je dat lekker..
    En zo kan ik nog wel even door gaan..

Wat missen we die 'jij', je was zo'n speciaal caafje..
    We weten niet precies wanneer je geboren bent maar we hebben er 15 augustus 2009 van gemaakt, je zou over een maandje 3 jaar zijn geworden..

Dag lieverd, we zullen je echt nooit vergeten!

• Pluimen Pluimen x 8
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 21 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media