• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Mijn koppeltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik praat wel altijd van mijn koppeltjes, maar ik heb ze nu nog niet laten zien. Dus nu eindelijk foto's :p
Het eerste koppel is Rudolf met Carly. 2 prachtige solid goudagouti's waarvan ik weet dat de jongen dat ook wel zullen zijn. Ik verwacht eigenlijk alleen maar solid goudagouti en solid zilveragouti. Maar of solid zilveragouti er zal bijzitten is nog niet zeker. Dat hangt van de C-genen van Rudolf af. Het wordt Carly haar eerste nestje.
Dan Pardoes met Dotje, een mooie wit RO beer met een prachtige creme dame. Ik verwacht creme en wit RO. Dit wordt het eerste nestje voor Dotje maar ook voor Pardoes.
Dan hebben we GusI met zijn 2 dames. 1 solid goudagouti (Hilde) en 1 goudagouti (Kelly). Ik verwacht van Hilde solid goudagouti, solid zilveragouti en zwart, van Kelly veracht ik goudagouti en solid goudagouti. Ook voor deze zeugen wordt het hun eerste nestje. De dames zien er misschien klein uit tegenover de beer maar dat komt omdat gus een grote jongen is van 1550 gram. De zeugen wegen allebei iets meer dan 1120 gram.
Dan mijn 2e nestje echte rusjes :). Vader Owen en moeder Miranda zullen hopelijk prachtige nakomelingen krijgen. Na Betty haar overlijden zijn er geen rusjes meer bijgekomen hier. En Little Betty is er te klein voor gebleven. Dus een nieuwe dame ingeschakeld :p om mooie rusjes te krijgen. Voor Miranda wordt dit ook haar eerste nestje.
Dan een echte bofkont, Pepper. Hij heeft 4 zeugjes om zich heen die hij met plezier verzorgd. Pepper zit in het midden. Het eerste caafje van links is Simone (creme bont zeugje) dan is er Wieteke, Ik wou haar graag bij een rode beer maar aangezien ze net een jaar is heb ik besloten om haar eerst een nestje met Pepper te laten krijgen en dan met Swiffer. Ik verwacht dus rood van haar en het zal haar eerste nestje zijn. Dan aan rechts naast pepper zit de zus van Simone, Iris. Zij is ook al moeder van een prachtige 4-ling waarvan 2 mooie creme heren en een prachtige buff zeug en dan nog een lemonagouti creme zeugje. Zei is dus drager van creme. Ik hoop op mooie creme jongen want ze kan altijd nog haar tweekleur en wit doorheven. Ik hoop dat ze dat met rust laat zoals de eerste keer maar wat het ook is ik zal trots zijn :). En dan is er nog Flower. Zei is een mooie creme zeug die ook haar eerste nestje zal krijgen van deze heer.
En dan de laatste jongeheer is Swiffer. Hij heeft 2 dames namelijk Elisabeth (de mega caaf van 1300 gram 'nog niet zwanger') en haar moeder prinses. Dit wordt prinses haar laatste nestje en voor Elisabeth is het ook haar 2e keer.
Ik verwacht dus een babyboom in september. De helft is voor begin september en de andere helft is voor eind september. Nu al zeker zwanger zijn Wieteke, Iris, Miranda en Hilde, bij simone en Elisabeth twijfel ik nog maar dat zien we allemaal nog wel :).

DSCF2549.JPG DSCF2556.JPG gus.JPG owen.JPG pepper.JPG swiffer.JPG

Lid
4 jan 2014
Reacties
1.108
Aantal Cavia's
70
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen zien.

Hilda

Gast

ans

VIP
Lid
4 jan 2009
Reacties
1.660
Aantal Cavia's
3

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
8.890
Aantal Cavia's
2+
Landen vlag

Lid
4 jan 2014
Reacties
1.108
Aantal Cavia's
70

Lid
4 jan 2014
Reacties
1.108
Aantal Cavia's
70

Hilda

Gast

Lid
4 jan 2014
Reacties
1.108
Aantal Cavia's
70

Hilda

Gast

Lid
4 jan 2014
Reacties
1.108
Aantal Cavia's
70

Lid
4 jan 2014
Reacties
1.108
Aantal Cavia's
70

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
8.890
Aantal Cavia's
2+
Landen vlag

Hilda

Gast

Lid
4 jan 2014
Reacties
1.108
Aantal Cavia's
70

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
8.890
Aantal Cavia's
2+
Landen vlag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen