Mijn aanwinsten!

Discussie in 'Foto en Filmpjes' op www.caviaforum.nl gestart door NinaPluisje, 30 jul 2012.

1. NinaPluisje

NinaPluisje Gevorderd

Lid:
    20 aug 2011
    Pluimen:
    323
    Aantal Cavia's:
    5
    Inmiddels zijn ze alweer ruim 1 week hier. En de meisjes zijn helemaal gewend. Frits is helemaal het heertje met zijn harem en Imke is helemaal in haar moederrol geschoten. Ik geniet zo van ze! Woensdag gaan we de bak maken en ik kan niet wachten tot we echt goed caviatv kunnen gaan kijken!!

Onze heerlijke pluizenbol Snoopy. Als ze zit te rusten en haar oogjes dicht heeft, zie je soms niet wat de voor- en achterkant is! Gelukkig staat er op de kont een bosje haar omhoog, zodat het herkennen iets makkelijker is!
    DSCF2502_k.

Haar iets kleinere zusje Guusje. Zij heeft met haar achterkant in een pot witte verf gezeten, ze is helemaal rondom wit met een hele mooie strakke rand. En ook zij heeft zo'n prachtig plukje haar op haar kontje recht omhoog staan! Erfenis van mama heb ik gezien.
    DSCF2498_k.

Saampjes.
    DSCF2497_K.

Eerste kennismaking vorige week. Imke werd meteen hun pleegmoeder.
    DSCF2484.
    DSCF2506.
    DSCF2503_k.

En het hele groepje bij elkaar! Wat is dat gezellig zo!
    Het is zo leuk om te zien dat Guus en Frits echt vanaf de eerste seconde naar elkaar toe trokken. Je ziet ook dat Frits naar haar toe milder is dan naar de andere 2 toe. Ze zijn allevier helemaal happy en de twee jonge meisjes zijn al helemaal gewend.
    DSCF2513_.

DSCF2513_. DSCF2506. DSCF2503_k. DSCF2502_k. DSCF2498_k. DSCF2497_K. DSCF2484.

• Pluimen Pluimen x 2
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 5 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media